luni, 15 noiembrie 2010

Imi Place Sa Citesc Blogul Tau AWARD

Am primit ieri primul meu Blog Award de la Aquashells ,careia si eu ii citesc blogul cu mare drag.
Il dau mai departe catre fetele care nu l-au primit deja si care sunt detinatoare de bloguri care merita citite si pe care eu le urmaresc zilnic.


Andreea(Andreea's Land)
Anncutza(La Hanul Anncutzei)
Bondarica(I Like Being Unperfect)
Iela(You Gorgeous)
Miss Sunshine
Colour Me Pretty
Angie(Angie-art)
Katynel

Azi impart pupici la toata lumea :))

5 comentarii:

  1. Multumesc din suflet! Kisses
    Ce-i drept e a patra nominalizare cred, dar cand e vorba de asta niciodata nu sunt de ajuns. Cum spunea Oana (Cafeneaua Oanei), blogul o fi un hobby dar parca iti creste inima cand vezi ca exista persoane care te urmaresc si aloca timp randurilor tale, uneori mai indreptatite si interesante, alteori mai aberante :)

    RăspundețiȘtergere
  2. off altii au fost mai rapizi ca mine :P ai un blog award si de la mine :p

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!