sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Update: LOOKFANTASTIC -neseriosi!

Ptr cele care nu stiti,am dat o comanda pe Lookfantastic pe 25 octombrie.
DAAA!Octombrie!Am zis bine!
Nu a ajuns nici pana in ziua de azi desi le-am scris de nenumarate ori.

Ptr cine nu e la curent:
Prima oara mi-au zis ca mi-au trimis coletul si s-a ratacit,dar mi-l vor trimite din nou.
A 2-a oara mi-au zis ca de fapt nu mi-au trimis nici un colet,niciodata ptr ca sunt ft aglomerati din cauza Sarbatorilor de Craciun.

Noutatile:
Dupa ce le-am scris din nou de 5 ori pe Facebook unde nu mi-au raspuns.(nici mie si nici altor sute de clienti care fac scandal) si dupa ce i-am contactat pe Customer Service de cel putin 10 ori doar in ultima saptamana ....dragii de ei s-au hotarat sa-mi raspunda si  in loc sa-mi zica clar si raspicat ca desi coletul trebuia sa ajunga acum 2 LUNI mi-l vor trimite in sfarsit sau imi vor refunda banii..mi-au dat alt raspuns.
Sunteti curioase ce mi-au spus??
Priviti aici:




Si asta scrie la detaliile de comanda:



Deci ce sa inteleg???
Ce ar trebui sa vad acolo?Ca la status scrie "order placed"?Asta stiam si eu.Scrie asa din minuntul din care am dat comanda.Pe mine ma intereseaza cand o vor trimite!!
Aaaaaaaaaah....ma scot din sarite!
Ar trebui sa fiu multumita de raspunsul lor atat de "concret si precis"?

10 comentarii:

  1. normal ca n-ar trebui sa te multumesti cu asta..

    RăspundețiȘtergere
  2. uite ca si cei de pe alte meleaguri sunt neseriosi. imi pare rau ca ti s-a intamplat asta si sper sa se rezolve cat de curand. plata ai facut-o prin paypal? dak da, poti sa le trimiti lor mail si stiu ca e o procedura prin care iti poti recupera banutii. daca nu, din nou sper sa iti trimita produsele cat mai repede sau macar sa iti dea un raspuns sincer si corect

    RăspundețiȘtergere
  3. Andra:
    Plata nu am facut-o prin Paypal.Am platit cu cardul cum am facut peste tot.E un card pe care il folosesc doar ptr shopping online,asa ca nu ma tem de fraude sau altele ptr ca nu au ce sa-mi fure de pe el :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Betty:
    Din pacate nici nu o sa-ti raspunda nimeni!
    Nu inteleg de ce sunt atatea persoane care lauda site-ul asta.
    Dar daca stau si ma gandesc mai bine..si pe facebook sunt cu sutele care fac scandal ca si-au luat teapa.
    Deci sa inteleg ca le ia la nimereala..tie iti trimit,tie nu :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ca nu am facut niciodata comanda la ei!! Si aveam de gand sa fac o comanda chiar mare,vroiam sa iau un set de vreo 50 lire... Bine ca nu m-am riscat altfel daca pateam ca tine? Pupici si nu fii suparata!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce neseriosi..

    http://the-beauty-diary.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. mersi mult mult mult de follow >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Denisa:
    Nu ai ptr ce!Bine ai venit in blogosfera :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau pentru ce ti sa intamplat, si eu am comandat de la ei, dar nu am avut nici o problema. Comanda mi-a ajuns in 5 zile lucratoare, bine ambalata si am gasit si un mini cadou in colet.

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!