vineri, 10 iunie 2011

Concluzii Iwostin-o campanie placuta



Astazi se sfarseste campania initiata de Iwostin,in care m-am implicat cu multa bucurie datorita scopului nobil pe care l-am vazut de cand am primit mail-ul lor.
Mi-a placut foarte mult sa fac parte din aceasta campanie pasnica(si ii apreciez ptr asta) care a avut ca tzel sa atraga atentia tuturor asupra importantei protectiei solare.

Cel mai mult ma bucur ca aceasta campanie m-a facut in primul rand pe mine sa-mi dau seama  si sa devin constienta de greselile pe care le faceam nefolosind un produs cu SPF.
Voi reveni si cu review-ul produselor primite  pe care le folosesc deja de cateva zile.


Nu cred ca mai avem nevoie de alte motive PRO protectiei solare?In aceste zile am citit/auzit sufiente incat sa ne convinga.
Ce motiv poate fi mai bun decat bunastarea si sanatatea noastra?Decat frumusetea si implinirea unei femei care se simte frumoasa si sigura pe sine??
Nu uitati ca puteti citi oricand mai multe detalii si informatii pe paginile Iwostin si Solecrin.

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thanks for your comments!