luni, 13 februarie 2012

Tag: 7 Deadly Sins / Pacatele mortale ale frumusetii





Nu stiu care e motivul ptr care m-a atras acest tag,dar de cum l-am vazut prin blogosfera l-am tot urmarit sa vad ce raspund fetele.

Probabil ca titlul e de vina :)) :))










 1. Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?
Cel mai ieftin-primer Elf
Cel mai scump-Urban Decay Book of Shadows 4


2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?
Cand aud de iubire ura atunci cu siguranta ma gandesc la fondul de ten MUFE HD.Unerori il iubesc,alteori mai putin.Il iubesc atunci cand fac fotografii,sunt filmata etc.In rest se bucura prietena mea de el :D
Produsul cel mai greu de gasit ptr mine este Nars Multiple Bronzer nuanta Capvert.Imi doresc un bronzer crema si asta pare perfect,dar nu e de gasit :(


3. Pofta - Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?
Sincer...pana acum nu am asa ceva.Probabil ca ptr mine este Hugo Boss Femme Body Lotion dar cand l-am vazut in Sephora nu m-a lasat inima sa dau atatia bani pe el si apoi cand am cedat nu mai era pe stoc.


4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Cu siguranta crema de corp.Dar nu stiu daca e neaparat lenea sau faptul ca nu am gasit o lotiune de corp care sa-mi faca placere sa o folosesc.Cred ca cea amintita la intrebarea 3 mi-ar alunga toata lenea :))


5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in tine?
Greu de zis...fara fond de ten pot trai.Probabil ca bronzerul.Il folosesc ca si contour si ma face sa ma simt mai increzatoare.

6. Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoare la sexul opus?
MATURITATEA-MATURITATEA SI MATURITATEA.
Aaaa....am mentionat ca pe primul loc e maturitatea? :)) :))


7. Invidie - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?
Paleta Naked 2,un set nou de pensule Sigma,gelul de dush si lotiunea de corp Hugo Boss Femme etc.


Daca va place acest tip de tag,va invit sa-l preluati sau de ce nu...sa-mi spuneti raspunsurile voastre printr-un comentariu.


Kisses!

7 comentarii:

  1. Noi doua si Alexandra (Iguanitza), cu Naked 2 :))!
    Eu voi pune labutele pe ea as soon as possible, nu ma lasa inima sa dorm noaptea fara ea :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am Naked 1,dar nu ma pot abtine :))
      Stiu ca sunt asemanatoare dar am pus ochii pe 2 nuante din Naked 2 care ma inebunesc :D

      Ștergere
    2. La fel si eu :))! Cred ca Naked da dependenta :P!

      Ștergere
  2. Exact reactia asta am avut-o si eu:)...ai dreptate, cred ca titlul e de vina:P.
    Maturitate?!...la barbati?!...never:))).
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ieri am completat si eu tag-ul, dar nu l-am postat si chiar te mentionasem in lista pentru a-l prelua :D acum te sterg :P

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!