miercuri, 23 februarie 2011

What's in my purse? :D

Am primit de la Andreea un tag ft dragutz.De mica controlam prin toate posetele posibile :))
Sora mea mai mare era disperata ptr ca mereu o dadeam in gat...cu ce gaseam prin poseta ei.Parca deja ma vad....mamaaaaa???Ce e asta???
"Unde ai gasit-o???" In geanta aia!! :))
(sora mea e cu mult mai mare decat mine...ea era la facultate...eu la gradinitza,asa ca nu se punea la socoteala sa-mi tin gura sau sa o acopar cu ceva :)) )
Eram little drac de mica :))

Revenind la subiect....poseta mea de azi :D




Si astea sunt lucrurile pe care le "car" dupa mine de obicei :D



portofel
portfard
chei
servetele
pix
pastilutele ptr durere(am scapat de durerea de masea dar mi-e asa de frica sa nu ma doara incat le iau cu mine ptr orice eventualitate) :D



Closer look ptr portfard:
Imi place ft mult ptr ca e transparent si scot exact ce am nevoie fara sa caut prea mult.
Imi mai place si ca e mic,dar incap ft multe fara sa imi ocupe prea mult loc in poseta :D













Dupa cum ziceam incap ft multe :))
-Hoola Bronzer
-Dallas Blush
-Balsam de buze Himalaya-cel mai bun pe care l-am avut pana acum si costa doar 8 lei!!
-Mac Lady Blush(il folosesc si ptr buze si e suuuper)
-ruj Mac Cosmo
-monstra iluminator High Beam
-eyeliner Urban Decay(rupt in 2 din pacate...l-am scapat jos si gata :( in fine...are 2 capete maro si negru)
-trusa farduri Anastasia(sunt ft incantata de ea;e ptr everyday look)
-fard Mac-Naked Lunch
-concealer Studio Sculpt
-discuri demachiante Elf(nu sunt ft bune..dar decat deloc...)
-betisoare,agrafe
-oglinda(am primit-o cadou de la Sephora si sunt foarte incantata de ea)


Apropo de portfard...radeam ieri cu prietena mea :))
Ne urmarea un disperat prin oras si ea a spus ca sa nu ne facem probleme...daca se leaga de noi ii dam o poseta in cap de vede stele verzi :))
La care eu....s-o crezi tu!!...daca mi se strica ceva din portfard?? :)) Nu nu nu!!Orice dar poseta nu :))

As vrea sa trag o privire in posetele blogaritzelor:
Mona(From Mona With Gloss)
Antonia
Yela(You Gorgeous)
The Beauty Diary
Andreea(Beauty Letters)
Adyna
Amalia(Glossy Girl)

30 de comentarii:

  1. Chiar ca e incapator portfardul! :O

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de cosmetice ai dupa tine, eu am facut deja tag-ul aici: http://www.adynas.com/2010/10/tag-whats-in-my-purse-andreeas-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ce'mi plac batistutele zewa :)))
    mersi ca m'ai tagat, eu am facut tagul mai demult:*
    http://the-beauty-diary.blogspot.com/2011/01/tag-whats-in-my-purse-astazi-am-sa-va.html

    vai ce infricosator e cand te urmareste cineva, eu bag viteza si mor de frica :)) uneori chiar ma gandesc ce as face:-s cred ca i'as da doua in punctul sensibil, multi pumni si i'as baga degetele in ochi...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru tag:*
    Ma ocup zilele astea de el:D.Cat despre agrafe, eu nu stiu cum reusesc dar imi iau cate 100 o data ca sa fiu sigura ca am mereu, oriunde m-as duce dar intr-o luna maxim le pierd pe toate:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa-mi iau si eu un portfard sa-mi lipesc rujurile in el.
    Eu am carnetel, dar nu am pix. Tu ai pix, dar nu ai carnele. Ne completam reciproc. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. aha ,ai arat si portfardul!dragut,dragut.pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru tag! :*:* O sa-l fac si eu zilele astea.

    Ai o gramada de farduri in poseta! :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Hihi, ma bucur ca folosesti Ladyblush si pe buze :>

    RăspundețiȘtergere
  9. Amalia are dreptate, si eu patesc la fel cu agrafele, la fel si in cazul elasticelor de par :))

    Straniu dispar pur si simplu :-??
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Fetelor, să nu râdeţi dar eu ţin agrafele de păr în cutii de TicTac! Aşa reuşesc să nu le pierd şi nici să le împrăştii prin geantă.

    Sweet Crazy Lollipop, mă gândesc de ceva timp să îmi cumpăr Hoola (sau Laguna de la NARS )pentru contur. E chiar atât de bun? Eu folosesc MSF, culoarea Medium de la MAC, dar nu prea mă încântă. Sunt foarte albă, iar MSF îmi face tenul murdar. Ce mă sfătuieşti?

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai cate cosmetice cari dupa tine in geanta! Asa faceam si eu pana acum doua luni de zile,cand am realizat ca nu reusesc sa imi retusez make up ul nicicum! Tot rujul/glossul e folosit si atat! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iulia:
    Sa stii ca e ft incapator :))
    Mie imi place ft mult ptr ca incap de toate si portfardul e destul de micutz...nu imi ocupa toata poseta :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Adyna:
    Ti-am vazut tagul tau...am tinut minte ca am telefon ca al tau(Corby) :D
    Asteptam varianta actualizata :))
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Denisa:
    Eu ma tem doar daca e noapte si sunt singura...ceea ce nu mi s-a mai intamplat de vreo 2 ani :))
    Tipul nu era genul periculos...doar disperat care iti provoaca mila.Ii dadeam 2 de vedea stele verzi :))
    La bagatul degetelor in ochi nu m-am gandit :))
    Am sa tin minte asta :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Amalia:
    Cu agrafele am si eu aceeasi problema :D
    Saptamana trecuta am cumparat vreo 50...acum le mai am doar pe astea 4-5.
    Sincer...nu-mi dau seama unde dispar :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Chocolate:
    Sa stii ca da :))
    Mai imprumutam una de la alta :D
    xoxo :)

    Modniza:
    Am aratat acum si portfardul ca sa nu mai revin cu inca o postare.
    Pupici! :)

    Andreea(Beauty Letters):
    Intr-adevar...iau multe cu mine,desi nu scot decat balsamul de buze sau betisoarele.
    Dar le iau ptr orice eventualitate.
    Ma face pe mine sa ma simt mai safe :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Andreea(Lady's Blush):
    Sincer...iti fur cam toate ideile si produsele pe care le folosesti.Pana acum nu m-a dezamagit nici unul :D
    Zilele trecute am vazut Naked Lunch la tine pe blog,asa ca l-am cumparat fara sa stau pe ganduri si e o nuanta superba.Ptr ochi albastri e mai mult decat perfect!
    Ms mult!
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Roxana:
    Eu sunt dependenta de contur!
    Hoola imi place ft mult.Si eu am tenul deschis,dar ptr contur imi place ca bronzerul sa fie inchis la culoare,ptr ca il pot blendui ft bine astfel incat sa nu se vada nenatural,dar totusi sa-si faca treaba.

    Laguna nu am folosit,dar am auzit ca e bun.Nu m-a tentat ptr ca nu e mat si ptr conturarea fetzei prefer bronzer fara nici o licarire.(ptr asta prefer iluminatorul) :D

    Daca nu esti sigura care ti s-ar potrivi incearca brozerul de la Elf(cel din gama studio care are blush si bronzer si care ar fi duplicat ptr Nars Laguna si Orgasm).Asta ca sa nu dai ft mult pe cel de la Nars si mai apoi sa nu-ti placa.
    La fel...cel de la Benefit il poti incerca in magazin sa vezi cum e ptr tenul tau.

    Eu personal prefer Hoola si il recomand cu caldura.Il folosesc in fiecare zi si rezista pe ten fara sa-si piarda din intensitate,sau sa se stearga.

    Mai am si bronzerul de la Mac,dar dupa cateva ore trebuie reaplicat :(
    Sper ca am fost de folos...
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Andreea(Andreea's Land):
    Nici eu nu le folosesc decat ft rar..dar prefer sa le am ptr orice eventualitate :D
    Uneori imi termin machiajul prin masina,la birou :))
    Depinde cum ma trezesc :D
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ieeei, mi-ai dat tag!!! Saru-mana :D

    RăspundețiȘtergere
  21. ps: am si eu oglinjoara de la Sephora in geanta, ai sa vezi imediat:P
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Iela:
    Nu-i asa ca e super??
    Mie imi place la nebunie :D
    De abia astept sa vad.
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. :)))))
    mi'am luat azi lip balmu de la himalaya:x:x:x:x
    maine direct revieww!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Denisa:
    La mine e al 2-lea.L-am primit cadou la o revista si l-am folosit vreo 2 sapt,iar apoi l-am pierdut :(
    Norocul meu ca l-am gasit de cumparat ptr ca imi place ft mult :)
    Asteptam review...sunt curioasa de parerea ta!
    Pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna!Imi place tare mult cum scrii,am citit aprox toate posturile;))La mai multe!Te-am adaugat la blogroll si ma gandeam daca te-ar deranja sa faci si tu asta cu adresa blogului meu :http://sudessa.blogspot.com .O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  26. ai un tag de la mine & am facut reviewul :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Denisa:
    Thx a lot my dear! :)
    M-ai salvat ptr ca eram in pana de idei ptr postari.
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce de chestii dragute!
    Mi-a atras atentia balsamul de buze deoarece nu stiu de ce, niciunul nu isi mai face treaba pt mine :(. Unde pot sa il gasesc?
    Xo

    RăspundețiȘtergere
  29. Diana Ema:
    Eu l-am cumparat din Carrefour.L-am vazut si in Auchan,Real...in Hipermarketurile mai mari il poti gasi,in zona balsamurilor de buze,pe langa Nivea.
    Ptr mine isi face treaba ft bine si e doar 7-8 lei.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!