miercuri, 2 martie 2011

Get to know me! :)

 Am primit acest tag de la Denisa ,Irynuk,Gya si Laura si m-am apucat de treaba imediat  :D

1. Are you named after anyone?
Busted!! :))
Da!Dupa verisoara mea.Toata lumea era impresionata de frumusetea ei,asa ca probabil s-au gandit ca o sa mostenesc si eu ceva de la ea :))


2. When was the last time you cried?
Acum o luna cred.Eu nu plang de suparare,nici cand sunt trista,sau mi-e dor de cineva...
Cand plang,plang de nervi!

3. Do you have any kids?
Nu.

4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Binenteles ca da...asa as putea sa ma admir de fiecare data cand ma intalnesc cu mine :))
Just joking!
Da!De ce nu?

5. Do you use sarcasm a lot?
Da...ft des :D 

6. Will you ever bungee-jump?
Of course! 

7. Whats your favorite cereal?
Nu pot sa zic ca am cereale preferate...probabil de ciocolata :D 

8. Whats the first thing you notice about people?
Fundul! :)) Iar glumesc! Fatza,binenteles... 

9. What is your eye color?
Caprui! 

10. Scary movie or happy endings?
Happy endings... 

11. Favorite smells?
Nu prea am idee...nu stiu cum sa descriu :D

12. Summer or winter?
Nici una,nici alta!
Mie imi place toamna...cand nu e ft cald incat sa stai cu aerul conditionat dupa tine si nici foarte frig incat sa-ti fie frica sa scoti nasul de sub plapuma :)) 
Dintre cele 2 as alege totusi vara.

13. Computer or television?
Computer fara nici o indoiala.Dar hey...sa aiba net ca altfel e degeaba! 

14. What's the farthest you've ever been from home?
S.U.A. 

15. Do you have special talents?
Dupa cum am mai spus...am talentul de a scoate din sarite si cel mai calm om de pe pamant :)) 

16. Where were you born?
Romania. 

17. What are your hobbies?
Blogging,Make-up :D 

18. Do you have any pets?
Nu!

19. Favorite movie?
"If only"... 

20. Do you have any siblings?
Da. 

21. What do you want to be when you grow up?
Am mai multe ganduri...sunt ft schimbatoare.Azi vreau una,maine alta...nu am ramas inca la unul,dar nici situatia actuala nu imi displace.

22. When was your first slow dance and the song?
Acum cativa ani...pe o melodie de-a lui Celine Dion. 

23. Movies you dislike.
Boring ones! Cele gen Texas cu vechile dueluri si cowboy,in care de fiecare data se intampla aceleasi lucruri.Bleah!

24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
Sarah(Sardun pe youtube) fara nici o indoiala! 
Miss Glamurazzi
JLoves Mac

25. Who do you tag: 
Toate fetele din blogroll!
Sunt ft curioasa si nu vreau sa insir aici 30-40 de nume :))

11 comentarii:

  1. si eu atunci cand plang, plang de nervi.
    de ce nu m'ai luat si pe mine in SUA? :((:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Denisa:
    Am stat doar 3 zile si nu a fost de placere!
    Mi-ar place sa merg din nou sa vizitez toate si sa am timp sa umblu peste tot :D

    RăspundețiȘtergere
  3. de placere, fara placere, tot SUA este :))):x:x

    RăspundețiȘtergere
  4. superb "if only". este unul din filmele mele preferate, daca nu chiar cap de lista :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Denisa:
    Daaa!
    Si asta e asa.So...ar trebui sa fiu multumita cu ce am si sa nu mai visez cai verzi pe pereti :))

    RăspundețiȘtergere
  6. A.M.:
    Eu l-am vazut de vreo 5 ori :D
    Stiu ca e siropos si cum mai vor altii sa-i zica,dar mie imi place ft mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce super ca ai ajuns in SUA! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!