sâmbătă, 30 octombrie 2010

MAKE UP DON'TS !!!

 Ma uitam zilele trecute pe internet,bloguri,youtube etc si am gasit un filmulet genial pe blogul "La taina despre cosmetice".

Tipa din video e foarte hazlie si ne arata greselile majore de Make up intr-un TOP 10 atat de haios!!! :))

Nu am pus video-ul aici neaparat ptr ca avem de invatat din el sau ptr ca facem si noi aceleasi greseli.Dar daca cunoastem asemenea specimene,putem da un copy paste :))


Personal....eu ma uit la el cand vreau sa ma destind si am chef de ras.So enjoy it!     

DO NOT DO THAT!!!
  • nu aplicati fondul de ten pe fatza astfel incat sa se vada delimitarea intre culoarea mai inchisa a fetzei si culoarea mai deschisa a gatului.Blenduiti bine!ADIO MASCA!!!
  • sa nu aplicam eyeliner-ul prea gros+codita ridicola!Tuturor ne place cat eye,dar sa fie gen Angelina nu Amy Winehouse.
  • folositi primer sau baza de machiaj ptr ochi,mai ales daca utilizati farduri de culori inchise.Astfel culoarea va fi uniforma.No more eyeshadow discolorations!
  • nu folositi degetul ptr aplicarea fardului.Nu va iesi niciodata la fel de bine ca si aplicat cu o pensula.
  • Aplicati mascara in mod corespunzator.Demachiati ochii seara,stergeti rimelul si il reaplicati a 2-a zi..No more spider lashes!
  • Urmatoarea greseala.Conturarea buzelor cu o nuanta mult mai inchisa decat buzele,rujul.Mai vad pe strada uneori cate o femeie mai in varsta care foloseste creion de buze rosu aprins,si ruj nude.DON'T!
  • prea mult Blush! Sa folosim blushul unde trebuie,nu pe toata fatza,evitand astfel sa aratam ca proaspat scoase din cumptor :))
  • sprancenele prea strident conturate si cu  o nuanta mult mai inchisa fatza de culoarea parului. 


Haideti sa facem din aceasta postare un TOP...... cat o fi :)) a greselilor de Make up.Daca mai aveti in minte greseli sau erori care se pot face in timpul machiajului,lasati comentariu si le voi adauga la lista!
Love you girls!

    15 comentarii:

    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      RăspundețiȘtergere
    2. No more blue eye shadow for blue eyed girls and green for green eyed ones!

      RăspundețiȘtergere
    3. Doamne ce urata e Amy Winehouse...as putea avea cosmaruri... trist sa fii femeie si sa arati in halul ala...
      M-am uitat scurt la video,nu am chef si rabdare sa ma uit la tot... si nu sunt de acord sa acoperi si gatul cu fdt. In niciun caz. In primul rand pentru ca s-ar lua pe haine (mai ales pe alea pe gat) sau pe esarfe/fulare... Daca esti nevoita sa iti dai cu fdt si pe gat,inseamna ca nuanta aleasa nu e potrivita. Si atunci, o poti "dilua" cu crema e fata, s-ar mai deschide (inca nu am incercat,dar asa ma gandesc eu - fara sa fi citit/auzit pe undeva).
      Un alt BIG NO e : ochi conturati puternic + buze intense.

      RăspundețiȘtergere
    4. OMG!
      Poza cu amy pur si simplu m-a terminat :)) nu pot sa o inteleg pe femeia asta.. =))

      RăspundețiȘtergere
    5. In legatura cu Amy Winehouse..nu stiu,mi se pare ca femeia asta chiar incearca din rasputeri sa se urateasca cat mai mult.
      Adica..cred ca ar arata mai putin horror daca s-ar pieptana,ar vizita un dentist si nu s-ar mai machia asa dezgustator.Asta ca sa nu mai zic de schimbarea garderopei.
      Chiar nu imi pot da seama de ce prefera sa arate in halul ala!!!

      RăspundețiȘtergere
    6. foarte tare :))
      @Iguanitza ideea nu e ca nu au ales nuanta potrivita, ci faptul ca VOR sa puna pe fata o nuanta mai inchisa, probabil ca sa arate "bronzate".
      eu as zice NU si conturului de buze aplicat peste ruj :)) am vazut destule specimene..
      de asemenea...mascara colorat la ochi fara machiaj.

      RăspundețiȘtergere
    7. aqua_shell ai cea mai mare dreptate.. asa am si eu o colega, mereu o vad cu fondul de ten mai inchis, am fost acum cateva zile cu ea sa isi cumpere fond de ten si si-a luat cea mai inchisa nuanta posibila de la affinitone adica 42 si eu la fondul asta de ten am nuanta 18.. si ea are tenul mai deschis decat al meu.
      Am intrebat-o de ce isi cumpara asa si a zis ca nu ii place sa aiba tenul deschis.. god deci nici macar nu m-am mai sinchisit sa ii explic ca fondul de ten trebuie sa arate cat mai natural, sa iti acopere imperfectiunile nu sa iasa in evidenta atat de mult si prost.
      Mi-am facut o mie de nervi cat am incercat sa ii explic dar ea nunu tot cu a ei.. acum fiecare cu parerile lui, vrea sa arate cum arata, a fost atentionata eu numai am ce sa ii fac.

      RăspundețiȘtergere
    8. Niciodata nu prea am placut o pe Amy Winehouse! Incearca din rasputeri sa se evidentieze prin droguri,alcool...

      Cat despre greseli la capitolul make up,cred ca cele mai urate sunt: fondul de ten mult mai inchis sau mai deschis decat nuanta tenului,neblenduit cum trebuie,creionul de buze cu 3 nuante mai inchis decat rujul/glosul,blush ul in exces!

      Pupici! Super util acest post!

      RăspundețiȘtergere
    9. ce urasc cel mai mult?????ochii PUTERNIC conturati si buzele nude,dar un nude d-ala aproape alb...yack...mi-e sila,parca ar fi bolnave,in faza terminala.sau nici un pic de fard de pleoape pe ochi,doar mascara,si ruj rosu sau fucsia pe buze...imi da senzatia ca n-a mai avut timp respectiva si pur si simplu n-a mai apucat decat sa aplice rujul si atat.parerea mea proprie si personala e ca nu ar trebui sa ne luam dupa niste stereotipuri ridicole gen ochi negrii ca de vrajitoare si buze ca de bolnava;sau ochi nemachiati si buze rosii...mi se pare cea mai mare prostie.la fel ca de ex bluza alba,pantaloni negri,pantofi albi,geanta neagra,bratara alba,colier alb,cercei albi,bentita in par alba,fard de pleoape alb,buze "nude" adica albe...ce mai...asortare de asortare...pai si o pata de culoare ceva?sa mai iesi din cotidian.sa fii mai funky,mai speciala...zic si eu...

      RăspundețiȘtergere
    10. si apropo de ochii conturati PUTERNIC.nu stiu de ce,dar ochii conturati puternic,in combinatie cu buzele alea 'albe' de bolanava,mi se pare ca "disproportioneaza" fata complet.mai ales daca ai fata ovala...pur si simplu...face ca partea de sus sa iasa in evidenta,si sa atraga atentia,iar partea de jos(buzele)se pierde in culoarea tenului,si astfel se formeaza o fata triunghi,cel putin asa o vad eu,fata mai lata sus datorita fardului puternic.e aiurea,capeti fata de extraterestru.

      RăspundețiȘtergere
    11. http://www.eyeshadowlipstick.com/wp-content/uploads/2010/05/nude-lips-roberto-cavalli.jpg

      http://3.bp.blogspot.com/_GnL5QhhyWDA/SUMO7tRn-iI/AAAAAAAAAmE/xOmDccVl7wk/s400/SHINEskins01-makeup01.jpg cap triunghi de extraterestru


      http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://xd5.xanga.com/a25e31f017437274085999/m218513976.jpg&imgrefurl=http://www.lovelyish.com/738170914/angelina-jolie-whats-her-best-lipstick-look/&usg=__uKC23ytZKhRsWP3dQW8BaNFoerg=&h=435&w=580&sz=74&hl=ro&start=691&zoom=1&tbnid=dz7pN7C5QCRvlM:&tbnh=124&tbnw=168&ei=FXVpTZGTJsX3sgbVl7nlDA&prev=/images%3Fq%3Dnude%2Blips%26um%3D1%26hl%3Dro%26sa%3DN%26biw%3D1440%26bih%3D690%26tbs%3Disch:1&chk=sbg&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=929&vpy=217&dur=1&hovh=194&hovw=259&tx=122&ty=97&oei=7HRpTei7M8Wd4Qbr0uThCQ&page=20&ndsp=36&ved=1t:429,r:15,s:691
      cel putin mi se pare ca ang j arata mult mai bine cu ruj rosu aici.

      RăspundețiȘtergere
    12. scuzati ca am fost cam insistenta...

      RăspundețiȘtergere
    13. MeMyself:
      Nici mie nu imi place sa folosesc ruj nude gen "cadavru ambulant" ptr ca nu imi sta bine.Dar am vazut fete carora li se potrivea ft frumos.
      Depinde si de persoana.

      Dar cu siguranta asta mi se pare prea mult(ochi conturati+buze conturate):

      http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://applysmokeyeyes.com/uploads/allimg/110105/How-To-Apply-Smokey-Eye-Makeup.jpg&imgrefurl=http://applysmokeyeyes.com/How-To-Apply-Smoky-Eye-Makeup_130.html&usg=__DeF7_D7_K3DNYDdGc4r8qlsuVnU=&h=267&w=400&sz=40&hl=ro&start=0&zoom=1&tbnid=7qFpTz6f2r1izM:&tbnh=130&tbnw=174&ei=RXlqTc_RMMiKhQfK8bnsDg&prev=/images%3Fq%3Dsmokey%2Bmake%2Bup%26um%3D1%26hl%3Dro%26biw%3D1280%26bih%3D571%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=965&vpy=240&dur=26&hovh=183&hovw=275&tx=60&ty=172&oei=7XhqTbnvC4T48Abem7WlCw&page=1&ndsp=22&ved=1t:429,r:14,s:0

      Ptr.mine machiajul perfect e asta (desi as fi preferat un ruj mai"look at my lips"):
      http://4.bp.blogspot.com/_6QDIPoEpAUM/TSzYFx9fSxI/AAAAAAAABkk/t8XI90ozNv8/s1600/DSC03829.JPG

      Puuuup! :)

      RăspundețiȘtergere
    14. Anonim:
      Nu stiu la ce te referi..dar pana acum nu a fost nimeni prea insistent.
      Kisses! :)

      RăspundețiȘtergere

    Thanks for your comments!