marți, 26 octombrie 2010

ELF EYELINER CREAM Review+Swatches

        Imi plac ft mult aceste eyelinere(mai putin pe cel alb pe care nu prea il folosesc).Ca dovada este si faptul ca le-am cumparat aproape pe toate :)) in afara de cel negru ptr ca mai am o multime de eyelinere negre si cel verde,ptr ca avand ochii albastri nu imi place absolut deloc cum imi sta cu aceasta culoare.






Swatch(Ivory,Coffee,Midnight,Copper,Gunmetal,Plum Purple)
Avantaje:
  • Sunt pigmentate,culorile arata superb,se aplica usor,nu curg,dureaza toata ziua,fara sa-si piarda din pigmentatie ceea ce e un mare atuu.Nuanta Midnight arata mai mult ca un negru dar..in fine.
  • Am vazut pe youtube ca fetele le folosesc si ca baza ptr fard(gen paint pot) si rezultatele chiar mi-au placut.
  • Eu una le recomand cu caldura,eyelinerul Coffee il folosesc de o luna aproape zilnic si nu m-a dezamagit niciodata.
Daca l-as mai cumpara?Cu siguranta!Singura teama pe care o am este sa nu se usuce cum li s-au intamplat altor fete.


11 comentarii:

  1. Si mie imi place cream eyelinerul de la elf de nu mai pot. E fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ai facut review la ele. de cand cei de la elf au adus gama studio am vrut si eu sa imi cumpar dar nu stiam daca merita.

    la urmatoarea comanda o sa imi dau si eu comanda de el nuanta coffe si poate negru...

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac culorile! sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. neaparat tb sa`mi iau si eu pt ca lesin cand le vad...btw era sa fac infarct cand am vazut comanda ta elf...unde stai???sa vin sa ti le fur:)vroiam sa te rog sa faci un review pt fardul de sprancene daca poti.te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc.Sunteti niste scumpe!
    Tina:Coffee este preferatul meu.Apoi urmeaza Plum Purple.Ti le recomand din toata inima!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andra: Nu mi le fura ca am nevoie de ele :)) Mai bine mergem la Lady's Blush...am vazut ca are o colectie superba..sa nu mai zic de produsele Mac.Eu iau Mac-urile tu iei restul :))
    Te asigur ca urmatorul review va fi la fardul de sprancene.
    Pup!!

    RăspundețiȘtergere
  7. mie-mi place plum purple :X:X il vreau de mult dar nu stiu ce tot astept ca sa il cumpar :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ok s`a facut!!!cand,unde,cum???:))))te pup si astept post`ul despre fardul de sprancene:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum de nu ti-ai luat si negru?:-?? sau midnight este inlocuitor?:)) Eu cand am vazut preturile atata de mici la e.l.f. am crezut ca sunt niste cosmetice de 2 lei, dar vazand atatea review-uri am facut si eu prima mea comanda:) deocamdata nu am comandat si eyelinerul asta crema, dar este pe lista de prioritati la urmatoarea comanda (nu au cum sa nu fie bune daca ai luat asa de multe:O)

    Multumesc pentru review:D Pup:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Alexxa:
    Nu toate produsele de la ELF sunt bune.Mie cel putin nu-mi plac cele din gama normala.Cred ca cele din gama Mineral(nu toate) si Studio sunt mult mai calitative decat primele.Si arata si mult mai bine,arata mai...profesionale,nu gen piata.
    Datorita faptului ca au un pret accesibil,mi-am permis sa incerc mai multe.
    Si da...eyeliner-ul crema face parte din categoria ieftin si bun.
    Cand mi le-am luat eu,negru nu era pe stoc,iar cand l-am folosit pe cel midnight si am vazut ca arata mai mult a negru,nu mi-am mai dat comanda.Plus ca mai am eyelinere gel negre.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar esti pasionata de aceste gel linere :D. Arata tare bine. Eu il vreau pe cel negru si voi da comanda saptamana viitoare cand se reface stocul. Yuhuuu :)

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!