miercuri, 13 octombrie 2010

ELF HAUL

Daca pana acum eram oarecum dezamagita de produsele ELF,de cand au scos gama Mineral si Studio ma declar fana! :)) Deci,dupa cum era de asteptat nu m-am putut abtine pana nu am incercat aproape toate produsele din gama Studio.Si nu-mi pare rau deloc!!!
Sa trecem la subiect:





A closer look:

SHIMMER PALETTE
EYE TRANSFORMER
COMPLEXION PERFECTION
TRANSLUCENT MATIFYING POWDER

GOLDEN BRONZER
WARM BRONZER


CONTOURING BLUSH & BRONZING POWDER
PUDRA SPF 45 SUNSCREEN PROTECTION




MINERAL INFUSED FACE PRIMER
LENGTHENING & VOLUMIZING MASCARA
CREAM EYELINER



Atat pe ziua de azi,voi reveni cu urmatorul HAUL cand imi ajunge comanda din UK.
Sunt destul de multe produse si nu am facut review ptr fiecare.Daca e ceva ce va intereseaza va rog sa-mi spuneti si voi face unul.
Orice pareri,comentarii sunt binevenite :)





18 comentarii:

  1. ohh..ce de achizitii:X..sa le folosesti cu placere:P

    RăspundețiȘtergere
  2. genele false de la e.l.f. sunt bune?

    RăspundețiȘtergere
  3. Genele sunt superbe.Eu le folosesc pe cele cu aspect natural si chiar sunt de efect.Dar lipiciul nu este bun,trebuie sa iti cumperi separat de la Ardel sau Duo,ptr ca altfel te risti sa-ti cada.

    RăspundețiȘtergere
  4. Venind vorba de gene false,my bf era vesnic suparata ca iubitul ei nu observa cand se vopseste pe par de la saten deschis la roscat sau invers sau cand isi cumpara o rochie noua
    Vine la mine intr-o dimineata si imi spune:aseara in timp ce mancam barbatu meu m-a intrebat de cand mi-am pus gene false.
    Waaaaaaaw i-am zis eu,mare lucru,vezi?te suparai pe el degeaba ca nu ii pasa de tine.
    Si ea,da,asa am crezut si eu pana l-am intrebat de unde si-a dat seama.
    Pai una tocmai ti-a picat in ciorba! :D

    Scuze,stiu ca sunt pe alaturi,dar nu am putut sa ma stapanesc sa nu las comentariul! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. As vrea sa faci un review pentru mascara ELf, pls, chiar as vrea sa-l cumpar ca e la reduceri acum.Sau poti sa-mi spui in comentariu daca e bun.

    RăspundețiȘtergere
  6. great haul...thanks for following dear...of course I'm following you back.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Dorina.
    In legatura cu mascara de la Elf eu nu sunt ft multumita.E OK,dar doar atat.E...obisnuita ca sa zic asa.
    Intr-adevar alungeste genele,nu le lipeste intre ele,da un aspect foarte natural,nu curge,e usor de demachiat,dar volum nu prea.
    E buna daca ai genele dese si le vrei doar evidentiate.
    Eu una caut volum.Pana acum am folosit "The Falsies Volum Express" de la Maybelline si mi-a placut.Ieri mi-am cumparat tot de la Maybelline "The Collosal"(cel galben care e si la reduceri..e 15 ron deci practic mai ieftin de cat cel de la ELF) si mi se pare bun.

    Parerea mea este ca cel de la Elf nu merita investitia decat daca iti doresti un look natural.

    PS:daca vrei lasa-mi adresa ta pe mail si ti-l trimit eu.Eu oricum nu il folosesc.

    In speranta ca ti-am putut fi de folos.:P
    HUGS :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu vreau un rimel pentru volum. Tocmai mi-am cumparat Collosal si am dat 14 lei :)
    Credeam ca asta de la ELf e ok...
    Mersi pentru sfat. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu vreau sa`mi zici de eye kit transformerul ala,ca nu prea am priceput pentru ce e. Si cream eyeliner vad ca ai unul alb si unul albastru ? poti face un swatch ?! Pretty pleeeeease

    RăspundețiȘtergere
  10. wow cate achizitii :)) ce ar fi sa le faci tu review cam la toate asa?:)) m-ar interesa in mod special bronzerele si pudra matifianta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ptr Iguanitza:
    Sigur ca voi face.De cream eyeliner ELF sunt IN LOVED si am mai dat comanda de inca 3(au aparat 4 nuante noi pe site-ul din UK).Nuantele pe care le-am comandat eu sunt...copper,purple si gunmetal.
    Mi-a ajuns deja pachetul cu comanda dar nu am avut timp timp sa merg la posta sa-l iau.
    De indata ce pun mana pe ele fac un nou Haul + swatch-uri si review-uri.
    Besos :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Waaaaaa hai ca intru si eu pe elf uk sa imi clatesc ochii.
    Si eu sunt innebunita dupa cream eyeliner ! :X

    Si de eye kit transformer nu imi spui nimic?

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Ptr Eye Transformer am facut o postare cu imagini,swatch-uri.Se vede mult mai bine efectul!

    O seara placuta iti doresc :D

    RăspundețiȘtergere
  14. eu o sa`ti spun de acum lollipop pt ca nu`ti stiu numele si asa obisnuia sa`mi spuna si mie un prieten:)vroiam sa te rog daca poti sa faci un review la primer, complexion perfection si la cream eyeliner,cand ai timp pt ca pe astea levreau si eu sa as vrea sa stiu mai multe despre ele!te pup si multumesc lollipop!

    RăspundețiȘtergere
  15. aazi am descoperit blogul si este super<3..singura probl. ar fii calitatea pozelor...pacat ca sunt cam neclare,dar hmm,...ne multumim si cu asta

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Morphine.Ma bucur ca iti place blogul.
    Mi-am luat alt aparat.
    Problem solved!
    De acum nu vor mai fi poze neclare.
    Hugs!!

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!