luni, 25 octombrie 2010

WishList

Dupa ce m-am mai uitat zilele trecute pe diverse bloguri si site-uri,m-am gandit sa-mi fac si eu un wishlist clar astfel incat atunci cand imi cumpar ceva sa nu-mi mai iau tot felul de prostii pe care nu mi le doresc cu adevarat sau nu am nevoie de ele.
So here it is....
  • Perfect Touch Radiant Brush Foundation-Yves Saint Laurent
  • Naked Palette-Urban Decay(I'm crazy about it!! Sper sa ajunga vreodata si in mainile mele)  UPDATE:a ajuns in mainile mele si e superba!!A meritat asteptarea :)
  • Iluminator(unul dintre cele 3)
High Beam-Benefit
UPDATE:Dorinta indeplinita :)


Touche Nacree Pearly Touch-YSL




Nars-The Multiple-Copacabana(Glistening Pearl)




  • Mac-Tinted Lip Conditioner(stiu ca e doar un balsam de buze,dar am un fix cu el,nu-mi pot explica de ce)



  • Mac-Paint Pot(o nuanta peachy-pink) UPDATE:indeplinit si asta :)



Astea sunt produsele pe care mi le doresc eu,binenteles nu mi le voi lua toate intr-o zi ci in viitorul apropiat sper.
Daca aveti vreounul din produse sau l-ati folosit,va rog sa-mi spuneti parerea voastra in legatura cu ele si binenteles sa-mi spuneti care sunt produsele pe care vi le doriti voi.
O zi minunata va doresc ! :D


7 comentarii:

  1. Naked palette merita asteptarea:d. Bafta multa sa obtii ceea ce-ti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu imi doresc nacked palete.Am vazut-o la o prietena si mi-a lasat o impresie placuta.
    Pe lista mea este rimelul Badgal lash maro si fondul de ten Revlon foto finish.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca astept Naked Palette, am comandat-o de vreo 3 saptamani si nu a ajuns :(

    MAC Paint Pot e genial, atat singur cat si ca baza. Eu momentan sunt indragostita de nuanta Groundwork, un bej cald, mediu... perfect pentru machiajele de toamna!

    Bafta, sa-ti bifezi tot wishlistul cat mai repede!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Perfect Touch YSL l-a avut o prietena, arata minunat dar tenul ei era perfect si natural asa ca nu facea decat sa evidentieze aspectul flawless si sa il faca usor sheer. Eu insa am tenul mixt cu ceva pori dilatati si sincer nu mi se potrivea, nu acopera mai nimic, porii nu ii masca absolut deloc, iar sideful nu facea decat sa ma enerveze caci si asa luceam eu cand isi facea sebumul de cap dupa un timp. Mi s-a parut un fel de l'oreal cashmere mai fin, silky pudrat.Un voal gen.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de sfat Ramona.Eram nehotarata intre High Beam si Perfect Touch YSL.
    Mi-am dat comanda de High Beam :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu placere,pana la urma pentru asta suntem aici...prin recenziile fiecareia mai scutim uneori risipirea bugetului. E drept ca nu tot ce functioneaza la una din noi merge si la celelalte,sau ce mie nu-mi prieste poate pentru tine-i panaceu,dar oricum nu strica luate in considerare atunci cand e totusi vorba de produse costisitoare.Eu de obicei ma uit si pe makeupalley cand nu sunt hotarata,acolo sunt si sute de recenzii pentru un produs si daca 95 de persoane din 100 spun ca-i rau deja ma gandesc ca sunt cam slabe sansele sa intaresc randurile celor 5 ramasi optimisti :)
    Nu stiu cum e High Beam,dar la YSL am tot testat fiindca am o prietena obsedata de anticearcanele si fondurile lor de ten si tot timpul are cate unul. Numai ca, asa cum am spus, nu are absolut nicio imperfectiune si are ten normal, baby face.Unlike me :(
    Nu i-am facut review, insa am facut pentru Matt Touch si Teint Singulier, ambele YSL. Daca te tentau, arunca o privire aici: http://colourmeprettyamo.blogspot.com/2010/06/fond-de-ten-color-clone-subli-mat.html

    RăspundețiȘtergere
  7. high beam de la benefit este genial,can't live without it

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!