marți, 26 octombrie 2010

Giweaway CLOSED

Au trecut 5 zile de la postarea Giweaway-ului cu Setul de genti Miss Paradisio si acum urmeaza binenteles anuntarea castigatoarei.
Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa fie atatea persoane interesate si daca ar fi fost dupa mine as fi vrut ca toate sa aveti parte de ceea ce va doriti.Ma simt usor usurata ca nu am fost eu cea care a trebuit sa aleaga  si ca a facut random treaba ptr mine.La urma urmei...totul tine de noroc.








CAMELCUTZA!!!
(astept adresa ta pe mail: sweet_crazy_lollipop@yahoo.com)

Trebuie sa recunosc ca prima oara am crezut ca e o greseala.E ptr prima data cand folosesc random.org si m-am uitat timp de cateva secunde pierduta in spatiu si ma gandeam daca e normal sa iasa 1,sau daca am scris eu ceva gresit.Ei bine,nu am scris nimic gresit.Catigatoarea e nr.1.
Felicitari Camelcutza!!!

9 comentarii:

  1. felicitari camelcutza sa le porti sanatoasa!

    app. te-am intrebat si in celalalt post. trebuie sa ai o comanda minima ptr a primi gentutele ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Camelcutza! partea amuzanta e ca ea chiar era in cautarea unei genti, si drept rasplata pentru gandurile bune(da,da gandurile legate de cosmetice, haine si accesorii se considera ganduri bune :)) a primit un set. Acum le-am vazut si eu,sunt o bucurie pentru privire,au un aer fresh si vesel. Nu mai zic de practicitatea caci poti alege zilnic dimensiunea potrivita fara sa fie nevoie sa renunti la imprimeul preferat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Tina.Scuze,puteam sa jur ca ti-am raspuns la intrebare.Dar am vazut ca nu :)
    Gentutele se ofera cadou ptr orice comanda efectuata la ei.Nu scrie nimic de genul ca trebuie sa cumperi de minim...atatia bani.
    Partea proasta e ca trebuie sa astepti intre 2 si 4 sapt pana iti ajunge comanda,ceea ce mi se pare aiurea.Explicatia lor e ca vin tocmai din Franta si dureaza drumul.Eu nici nu stiam ca dau vreun cadou sau ceva de genul.Cand am primit coletul am zis ca am asteptat si atata timp si mi-au pus si produsele gresite.
    Dupa aia m-am uitat pe site-ul lor si am vazut promotia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu'i bai! multumesc oricum ptr raspuns

    nu conteaza cat am de asteptat sunt o persoana rabdatoare :) sper sa nu gresesc cand o sa imi aleg masura atunci chiar as regreta cela 4 saptamani de asteptare

    RăspundețiȘtergere
  5. se pare ca trebuie sa bagi un cod si anume Codul Chouchou care habar nu am ce este si de unde il iau :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am bagat nici un cod.Da-i next fara cod si o sa-ti puna in cos automat si setul de genti.Scrie si la detalii comanda ca astepti si setul cadou.
    PS:Oricum o sa te sune sa-ti confirme comanda.

    RăspundețiȘtergere
  7. sarut mana ptr ajutor ! raman datoare :)

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!