joi, 28 octombrie 2010

WINNERS GIVEAWAY 2

Astazi s-a incheiat si giweaway-ul Nivea Natural Beauty si cum v-am promis...e momentul sa anunt castigatorii.



First Prize:Set Nivea Natural Beauty




Comentariul nr.11 scris de ANDREEA
(Andreea's Land)



De asemenea am spus ca cel mai frumos comentariu va fi premiat cu o surpriza care consta intr-un Set Beckham Signature.
Second prize:





Cel mai mult mi-a placut comentariul nr.20 deci premiul nr.2 va merge catre A.M.S (anncutzasworld).






Desi am spus ca vor fi doar 2 premii...am hotarat sa-l acord si pe al 3-lea.M-am gandit ca ar fi bine ca si MADUTZA sa aiba ocazia sa incerce un primer,deci un primer Elf va merge catre ea.
Third prize:



MADUTZA

12 comentarii:

  1. muuultumesc muult!!! :*
    felicitari si celorlalte fete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa zic :))
    astept pe e-mail adresele voastre,ca sa va pot trimite premile cat mai repede.
    Poop!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt invidioasa deja!!:))glumesc,felicitari castigatoarelor si...astept cu nerabdare urmatorul giveaway lollipop,poate am noroc data viitoare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, cat ma bucur, multumesc! :D :*
    Deja ma "bosumflasem" putin, but when I scrolled down... ta-dam :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari fetelor!!!

    p.s foarte dragut blog-ul si eu am inceput acum de curand :*

    RăspundețiȘtergere
  6. wow mersi! primul meu giveaway castigat ever! :)
    Am avut niste zile nu prea prietenoase in ultima vreme,iar tu mi-ai smuls un zambet si mi-ai adus o bucurie! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ai ptr ce.Tocmai ma uitam pe blogul tau sa vad ce ai mai scris.Sa-mi trimiti pe e-mail adresa ta,ca sa pot trimite luni coletele.
    Hugs...

    RăspundețiȘtergere
  8. Am incercat sa postez la recenzia cremei,o vazusem la notificari, dar cand sa salvez comentariul mi-a dat eroare si apoi a aparut mentiunea ca pagina cautata nu exista pe blog.
    Multumesc frumos, eu eram curioasa :) Influentata numai de reclama, caci nu am avut ocazia si ideea sa imi bag nasul in ea printr-un supermarket, o vedeam ca pe un fel de primer cum exista candva la Avon, perfector sa zicem. Ma cam incanta fiindca uneori nu am chef de fond de ten si nici nu am nevoie imperioasa, asa ca mi-ar folosi ceva care sa uniformizeze, sa netezeasca si sa dea o mina luminoasa. Inteleg ca doar ultimul aspect il bifeaza, deci o scoatem de pe listuta.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi cer scuze Ramona :D greseala mea.
    Am facut postarea ieri si dupa aia mi-am dat seama ca nu mi-a luat pozele.Dupa ce m-am chinuit si nu a vrut in nici un fel sa-mi accepte foto am sters-o de nervi :)) si am pastrat-o la postare neterminata.
    Azi mi-a luat pozele din prima! :))) nu stiu ce a avut ieri.
    Am publicat acum si sper sa nu mai fie nici o problema :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna din nou! :)

    Iti multumesc mult de tot pentru premiu, astazi am intrat in posesia lui, alaturi de multe alte bunatati neasteptate :D A fost o surpriza extrem de placuta!

    :*:*

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!