miercuri, 20 octombrie 2010

Giweaway set genti Miss Paradisio CLOSED

Ieri am primit comanda pe care am dat-o pe www.3suisses.ro (lenjerie,pijamale etc) si mi-au trimis cadou un set de genti care nu prea sunt genul meu.
  • geanta mare
  • geanta de mana
  • geanta cosmetice
  • portofel
  • sac cu snur


Cine le vrea sa lase comentariu(conditia este sa fie follower),iar castigatorul va fi ales prin random.org.
Termen 5 zile :D

40 de comentarii:

  1. Buna, sunt follower, si dn cate vad gentile arata foarte dragut (cel mai mult imi place geanta pentru cosmetice si cea mare). Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,si eu te urmaresc sub numele de extramicuta.arata dragut asa cu floricele

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna:)
    Te urmaresc sub numele de Ino si imi plac gemtile,aduc a ceva "proaspat",iar portofelul si geanta mare sunt tare dragute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Te urmaresc cu acelasi nume cu care postez si comentariul.
    Imi plac tare mult gentutele, au un imprimeu delicat & chic!

    P.S.: In locul tau, mi-as pastra macar portfardul... :) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!Te urmaresc sub numele de nico, iar gentile imi plac foarte mult.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. salutare!
    setul este superb!imi place mult imprimeul!
    te urmaresc cu A.M.S.
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! Eu te urmaresc sub numele flori.corpaciu. Sunt foarte dragute si vesele gentile!

    Produsele de pe acest site cum sunt, din punct de vedere calitativ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Calitativ produsele sunt foarte bune.Eu cel putin sunt multumita.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt follower sub numele de Bondarica, sunt super dragute gentutele:)imi place mult imprimeul,par practice, chiar m-as bucura sa fie ale mele:)

    RăspundețiȘtergere
  10. buna, te urmaresc cu numele de tina :D

    sunt superrrrrr gentutele *love* *love*

    intrebare: trebuie sa faci o comanda de o anume suma de bani ?

    ca o sa ma uit si eu pe site daca nu castig pe aici ...stiu ca random.org nu prea ma iubeste :D

    RăspundețiȘtergere
  11. buna.te urmaresc cu numele gabriela cioc.
    I want to win!:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna! te urmaresc sub numele de Andreea♥ !
    Gentutele sunt foarte frumoase! Imi place imprimeul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna:d Te urmaresc cu numele Dedeea:d

    Gentile sunt...:x foarte dragute

    RăspundețiȘtergere
  14. Ador floral printul ! Chiar imi place geanta mare si portofelul. Cred ca geanta mare ar fi perfecta sa aduc putina primavara in tinutele de toamna-iarna.
    Te urmaresc cu numele de Diana Emma!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna, te urmaresc cu numele de AliArt.
    Portofelul ala este supeeeerb :X, iar imprimeul este exact pe gustul meu.
    Bafta tuturor fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  16. Hey! Foarte simpatice gentutele.. mi se par asa feminine.
    Te urmaresc cu numele Cris.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie mi se par chiar foarte dragute si mi le-as dori!

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna! Te urmaresc cu numele de: i_see_nashpa_people
    Foarte frumos din partea ta ca le daruiesti ^^
    Au un imprimeu foarte frumos,toate imi plac in special geanta de mana :D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  19. vreaaaauuuu! chiar azi ma gandeam ca am nevoie de o geanta mai mare si de un portfard. Si modelul e superb :X
    te urmaresc cu numele ank_eliza_01

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna!
    Imi plac geanta de cosmetice si portofelul.
    Te urmaresc cu numele de Dorina.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna...mie imi place portofelul,sacul cu snur si geanta de mana.Sunt tare dragute.Te urmaresc cu numele de pe care iti las comentariul

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna, te urmaresc sub numele de Schummy. Imi face cu ochiul geanta mare care pare numai buna de bagaj de weekend/geanta de voiaj.

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt foarte dragute gentile, le-as dori tare, tare muuult. :)

    Nici nu stiam de site-ul acesta /www.3suisses.ro/. O sa intru imediat ce-ti trimit comment-ul sa-l studiez; chiar m-ai fct curioasa. :)

    Asadar, ia-ma si pe mine in calcul la tragerea la sorti. Te urmaresc prin GoogleFriend cu /Ada.A/. Multumiiim!

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu sunt followeeer ;;) naa>:P
    si vreau si eu gentile astea:( sunt asa dragute si muulte:))

    RăspundețiȘtergere
  25. Hey! Acum ti-am descoperit si eu blogul, tare dragut!!
    Arata bine gentile :)

    Te urmaresc cu Lauren.

    RăspundețiȘtergere
  26. hello, adorabil setul. te urmaresc sub numele de "alice.left", email ul meu este alice.left@ gmail.com
    si da...si eu voi intra pe site sa arunc un ochi. thx!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu te urmaresc cu acelasi nume cu care comentez. E superb printul gentilor si mi-ar placea tare mult asa un set, caci am tot adunat gentute diferite si nu prea calitative, niciodata nu am investit in niste gentute de cosmetice bune, desi ar merita.

    RăspundețiȘtergere
  28. :)
    Mie mi se par dragute.Te urmaresc cu Google Friend Account, ada90.

    RăspundețiȘtergere
  29. Hey eu sunt Daniela!;))mi-ar prinde bine mai ales geant mare pt ca plimb de colo colo foarte des:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna. te urmaresc cu Amalia.
    Foarte dragutze si fresh gentzile. Mai ales cea mare si portofelul

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna. Imi plac gentutele. Te urmaresc cu numele onutza_24.

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna!Te urmaresc cu numele ankasi.Iar gentile imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna:*
    Ai un blog ft dragut;;) si mi-ar place sa primesc gentile;;)
    Te urmaresc cu numele Ally.

    RăspundețiȘtergere
  34. Salut !Mi se pare dragut si util setul.Te urmaresc cu numele Cami87.

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna! Mi se pare un gest tare frumos din partea ta. Setul este foarte frumos. Preferatele mele sunt portfardul si portofelul. Te urmaresc cu numele Ira.

    RăspundețiȘtergere
  36. hey.. nu prea urmaresc bloguri romanesti de make-up and stuff, recunosc, nici nu am cautat, asta ca nu prea m-am gandit prea tare la asta :)) Youtube is my friend. :d
    Dar mi-au placut primele tale posturi, am ajuns pe aici de pe ELF si mi-a prins bine unul din ele.
    So, keep writing :d

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna, te urmaresc cu numele de Silvia. Imi plac super mult gentile astea. Si eu as pastra port-fard-ul macar :D

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna,
    sunt foarte dragute gentile. Te urmaresc sub numele de Camelia Andrasescu.
    Multumim pentru giveaway.

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna, te urmaresc cu numele de Nikoll prin Google Friend Connect.
    Este foarte frumos setul,imi place in mod special geanta mare si portofelul. Poate am noroc.
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna,
    te urmaresc sub numele de Carmen Machidon.
    Foarte dragute gentile, pacat ca nu sunt pe gustul tau, mie mi-ar placea macar una din ele.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!