marți, 26 octombrie 2010

HAUL ELF UK 2

Revin de data asta cu un haul ELF de care sunt foarte incantata.Cum pe site-ul din Ro nu am gasit mare lucru din ce mi-am dorit,am facut comanda in UK.Le-am asteptat cu drag si nu imi pare rau.
So...here it is:


Si acum produsele in ordinea care m-au entuziasmat:
  • cele 3 single eyeshadows in nuantele Rasberry Truffle,Amethyst si Pebble
  • cream eyeliner in noile nuante:Copper,Plum purple si Gunmetal
  • blush-Candid Coral

  • eyebrow kit-nuantele Light si Medium



  • mineral lipstick-Barely Bitten,Fiery Fuchsia,Nicely Nude si Rosy Tan


  • concealer(Ivory),Lip Definer & Shaper,Mineral Lip Liner(Peachy),Waterproof Eyeliner Pen(Midnight)

Daily Brush Cleaner
High Definition Powder
Small precision Brush
Eye Primer&Liner Sealer
Pressed Powder-Buff
Mineral Foundation-Warm
Mineral Concealer-Warm
Mineral Booster-Sheer
Mineral Blush-Bliss

Cum sunt destul de multe produse nu am facut review si swatch ptr fiecare,ar fi insemnat sa fac o postare kilometrica :)) Daca va intereseaza ceva anume,nu trebuie decat sa-mi spuneti si voi face o postare cu mai multe detalii ptr respectivele produse.

12 comentarii:

  1. da nu te joci cand faci comenzi :) sa le folosesti cu placere. farduril arata superb. ma interesa cam cum e bluchul. e bun? cum e nuanta? pt ca poza e cam neclara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Blushul e foarte dragutz.Culoarea e una pinky-coral naturala cu putin shimmer.Dar aplicat pe fatza nu se vede shimmerul,ceea ce mie imi place.
    E unul dintre blush-urile mele preferate,si cand te gandesti ca a costat asa de putin...

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folosesti cu placere!
    mie imi plac rujurile din dreapta. si blush e tare fain

    RăspundețiȘtergere
  4. :-o cate ti-ai luat;)) sa le folosesti cu placere.si pe mine tot blushul ma atrage:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie tot blush-ul imi place. Cat a costat?
    Cream eyeliner cum e ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Blush-ul a costat 3,5 lire(in jur de 18 RON).
    Acelasi pret pe care il au si pe site-ul din Romania,doar ca la noi sunt doar jumatate din nuante.
    Ptr Cream Eyeliner am facut un Review+Swatch separat.
    Hugs :)

    RăspundețiȘtergere
  7. waaaaa sa le folosesti cu placere!!! ce de chestii ti`ai luat! Super

    RăspundețiȘtergere
  8. IOIiiiiiiiiiii ce pachetel consistent cu bunatati:x Mi-ar placea foarte mult un reviw la "eyebrow kit" :D: cat rezista, cum se aplica, cu ce fel de pensula se aplica, cat de natural arata (exemplificat cu o poza ar fi si mai super):) Eu una nu am folosit astfel de minunatii pentru sprancene, ci doar creioane (care mi se par ca iti schimba fizionomia intr-una foarte dura:|)

    Te pup si poate reusesti sa onorezi acest review, m-ai face fericita:D!!!
    O zi frumoasa in continuare:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Voi face acest review+poze la kitul ptr sprancene imediat ce voi ajunge acasa.Acum sunt plecata din oras cu treburi de servici,dar maine,cel tarziu poimaine voi face postarea cu siguranta.
    Besos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mersi tare mult, sunt cu ochii pe blog:*

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!