marți, 19 octombrie 2010

Elf Eye Transformer-Swatch & Review

La cerea Iguanitzei am facut cateva swatch-uri ptr kitul eye tranformer de la ELF.


Paletta este formata din 4 nuante pudra foarte foarte deschise.(e greu sa-ti dai seama de culoare..sunt toate albe dar au reflexii verzi,galbene,mov si albastre)
Rolul lor este de a schimba culoarea fardului peste care este aplicat formand o alta culoarea cu acceasi baza dar tonalitati diferite.
Ptr exemplu am ales fardul negru mat peste care am aplicat pe rand toate cele 4 culori.Mai jos vedeti diferenta.(dreapta-fardul negru)

Apoi m-am intrebat ce efect ar avea asupra unei alte nuante de fard si am incercat cu roz :D
(la fel,culoarea din dreapta e cea initiala)

Concluzia:mie personal imi place,desi nu o folosesc des ci doar atunci cand am chef si timp de joaca si experimente.
Parerea mea este ca aceasta paleta este perfecta ptr fetele care nu au foarte multe farduri.Astfel..cu 18 Ron..reusesti sa-ti diversifici nuantele creand altele mai vesele si mai vibrante.
Felicitarile mele ptr Elf ptr acest produs deosebit!!!
O seara placuta si..nu uitati de giveaway!

9 comentarii:

  1. wow..it looks so pigmented..really want to try it.

    RăspundețiȘtergere
  2. gata, nu mai pierd timpul si il comand si eu. ce-a facut cu fardul negru e genial. posibilitatile sunt extrem de mult. ms de review :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-a fost de folos review-ul.
    Pupici :D

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi :*
    cred ca o sa`mi iau si eu, prea mult imi place si deja m`am gandit si la experimente :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce tare e... nu ma asteptam :D super:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce textura au culorile din paleta? Mie imi par cremoase... Se strang pe ochi?

    Arata super peste fardul negru! Pacat ca pozele nu sunt foarte clare :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Culorile din paleta sunt pudra.Arata ca un fard de ochi,deci nu se strang pe ochi.

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!