luni, 14 martie 2011

MAC HAUL (big one)!

Stiu ca am cam chiulit in ultima vreme,dar am revenit in forta.Si nu am lipsit fara motiv ci mi-am indeplinit un obiectiv pe 2011! Curand o sa pun si ceva poze cu implinirea mea :D

Bun...revenind la subiect...am stat in Bucuresti o saptamana asa ca pe langa ce am avut de rezolvat am avut suficient timp si ptr mine in care sa umblu prin magazine si sa colind toate mallurile.
Am trecut si  pe la MAC si nu am rezistat tentatiilor.Dar cine ar putea nu? :))
So...astea sunt produsele care m-au corupt :))



 MINERALIZE SATINFINISH SPF 15 FOUNDATION-NW20 (130)



 FIX + (79)




MINERALIZE SKINFINISH NATURAL-MEDIUM PLUS(130)





MINERALIZE SKINFINISH-SOFT & GENTLE (130)





CREAM COLOR BASE-SHELL (85)






BRONZING POWDER-MATTE BRONZE (105)




BLUSH CREME-LADY BLUSH (95)




PAINT POT-BARE STUDY (89)




PAINT POT-VINTAGE SELECTION (89)







AMPLIFIED CREME LIPSTICK-COSMO (79)




LIP PENCIL-SOAR (65)




STUDIO SCULPT CONCEALER-NW20 (85)




FLUIDLINE-BLACKTRACK (79)




FLUIDLINE-DIPDOWN (79)









LASHES(59)+DUO ADHESIVE (79)



Incetul cu incetul le voi face si review-uri.Daca va intereseaza ceva,doar spuneti si va fi primul pe lista!
Weekend placut! :)

48 de comentarii:

  1. wow,bravissima,nu degeaba ai colindat mall-urile..super cumparaturi.astept review la toate.pupici.noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, sunt curioasa cat au costat toate :D. sa le folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo..Crede-ma!Nu vrei sa stii :))
    Strang bani de cand am auzit ca se deschide Mac in Romania si in plus...am un sot care imi face toate capriciile :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Te rogggg spune-mi de MINERALIZE SATINFINISH SPF 15 FOUNDATION-NW20 ?? cum este ? Acopera , iar culoarea este prea deschisa ? Ca aceeasi vreau si eu sa mi-o iau ...:(:(

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu placere:* si pe mine m-ar interesa un review la mineralize satin finish foundationa:D

    RăspundețiȘtergere
  6. wow! serioase cumparaturi :) sa le folosesti cu placere! :*
    obiectivul ar fi ca ti-ai luat masina. am ghicit? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Spune-ne in mare cat ai dat :)) Te rog ... am niste bani "pusi deoparte" iar la sf saptamanii viitoare vreau sa ma duc sa-mi iau (si as vrea tot ce ti-ai luat tu) :)) Ajuta-ma sa-mi fac o ideee:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru achizitii! sa le folosesti pe toate cu placere! :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Antonia:
    Este cel mai tare fond de ten pe care l-am avut in viata mea!Si mi-au trecut destule prin mana.
    Are putere de acoperire mica,asa ca nu acopera mare lucru.Ei spun ca este buildable dar nu am incercat ptr ca nu am nevoie de mai mult.Asta am cautat:un fond de ten lejer care sa arate perfect natural si sa ofere tenului stralucirea de care are nevoie.

    Culoarea ptr mine e perfecta.Se benduieste ft bine in piele.Daca ma dau doar pe jumatate de fatza nu se observa diferenta de culoare :))
    Cel mai bine mergi acolo si iti stabilesc ei nuanta.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumos:X...ceva pentru tine:http://mada-noname.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Antonia:
    Inca mai am bonurile deci ai noroc la preturi exacte :)
    Pun preturile in paranteza la fiecare,ca mi-e greu sa le scriu din nou :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitariiiiiiii atunci pentru masinutzaa!!!! s-o stapanesti sanatoasaaa:P

    RăspundețiȘtergere
  13. Te iubesc , sarumana=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Antonia:
    Am pus la ce am gasit.La rimel si gene false nu gasesc bonul..la cate am prin portofel :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Antonia:
    Am gasit si bonul ala,deci toate preturile sunt puse.Spor la cumparaturi si la postari :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Extramicuta:
    Primul review va fi la Mineralize Satinfinish.
    Kisses! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Betty:
    Nu pot sa zic daca Satinfinish sau Double Wear e mai bun ptr ca sunt total diferite.
    Double wear este fondul de ten cu cea mai mare putere de acoperire pe care am intalnit-o,iar Satinfinish cu cea mai mica :))
    Rezultatul la D.W. nu era prea natural,pe cand la Satinfinish e mai mult decat perfect.
    Depinde care sunt asteptarile tale de la un fond de ten.Daca cauti acoperire ft buna...stay away from Satinfinish :D
    Nu prea mi-a placut cel de la Estee Lauder ptr ca nu am mare lucru de acoperit.Asa ca..de ce sa-mi pun o masca pe fatza degeaba?Daca as fi avut mari probleme ale tenului atunci ar fi fost perfect.

    La Double Wear am avut nuanta PEBBLE 4.L-am cumparat vara trecuta si eram extrem de bronzata.Nu il mai am ptr ca l-am pus la blog sale(huge blog sale).

    RăspundețiȘtergere
  18. ce de cumparaturi...sa le folosesti pe toate cu placere.
    la sfarsitul lunii ajung in bucuresti si cu siguranta voi trece pe la mac...imi doresc si eu mineralize satinfinish, o sa urmaresc si blogul pentru review.

    Felicitari si pentru cealalta achizitie si sa ne spui si noua ce masinuta ti-ai luat

    RăspundețiȘtergere
  19. Damn,cate ti-ai mai luat! Sa le folosesti cu multa placere! Deci ai revenit in forta :D
    Eu mi-as dori sa gasesc review uri pe viitor la fiecare din produsele MAC achizitionate :P Nu de alta dar ca sa stiu si eu ce sa imi iau si ce sa nu imi iau pe viitor :P
    M-ar interesa in mod special fondul de ten si blush ul crema lady's blush.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma bucur ca ti ai indeplinit unul dintre obiective,ca ti ai luat masinuta! Pupici si un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  21. Toate produsele arata minunat, sa le folosesti cu placere si asteptam review-uri la toate.

    P.S. Felicitari pentru masina!

    RăspundețiȘtergere
  22. woooww!! sa le stapanesti si sa le folosesti cu placere!!

    am trecut si eu aseara pe-acolo in fuga si am vazut ca au colectia Cham Pale...nu mi-a sarit nimic in ochi la colectia asta.

    acum ca am vazut cat costa fluidline, trebuie sa-l am!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sweet Lory:
    Ma bucur ca esti o cititoare fidela.Te-am remarcat cu ceva timp in urma. :)
    O sa va zic de masinuta cat de curand,de indata ce reusesc sa fac si niste poze.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  24. Andreea:
    O sa fac cu timpul review ptr fiecare si o sa zic care merita cumparat si care nu(dupa parerea mea binenteles).
    Weekend placut si distractie la maxim :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. Anais:
    Si eu am prins colectia Cham Pale si nu e cine stie ce.Paint Pot-ul Vintage Selection este din noua colectie.In rest...nu m-a atras nimic!
    Sunt mult mai multe produse faine in colectia permanenta :)
    Fluidline e intr-adevar "the best"!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  26. ma bucur pentru tine! sa le folosesti cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce norocoasa esti! Eu abia imi permit 2-3 rujuri MAC pe an. Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  28. Adelina:
    Ms ft mult!
    Stiu cum e sa nu iti permiti unele lucruri pe care ti le doresti.Gandeste-te doar ca daca ai multa vointa si perseverenta vei reusi sa-ti faci viitorul pe care ti-l doresti :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Shell e ok!E un produs bun dar nu extraordinar,dar l-am incercat doar o data.
    Dupa ce o sa-l folosesc ceva mai mult timp incat sa-mi pot face o parere o sa fac un review mai clar :)

    RăspundețiȘtergere
  30. foarte frumoase, sa le folosesti sanatoasa.:)

    RăspundețiȘtergere
  31. si poate si un swatch.pe net nu am gasit nimic.as vrea sa-l folosesc ca highlighter :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Sigur ca o sa pun si un swatch.
    Si eu tot ca highlighter vreau sa-l folosesc.
    Uite aici:

    http://www.youtube.com/user/kandeejohnson#p/u/3/9jiGkVCCZL0

    Pe mine ea m-a convins sa mi-l cumpar.Iti arata tot ce ai nevoie sa stii.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  33. super shopping!!!!
    ia zi-mi..cum ti se pare studio sculpt concealer? aceeasi nuanta am luat-o si eu..dar nu-mi place deloc. arata cakey si nu-mi acopera nimic :(
    tie cum ti se pare?

    RăspundețiȘtergere
  34. Tiff4mk:
    Eu am vrut sa-mi iau Studio Finish Concealer,dar nu mai aveau nuanta decat NC 15 si NW 30-35,asa ca mi-am luat Studio Sculpt.

    Eu il folosesc si ptr cearcane(cu primer inainte ptr ca altfel se aduna) si e bunicel.
    Si ptr problemele tenului imi place.Ma inteleg destul de bine cu el.Arata ft natural pe tenul meu,in nici un caz cakey.Fug ca de omul negru de orice ma face sa arat cakey :))
    Puterea de acoperire nu este ft mare,deci nu acopera opac.Dar ptr mine acopera destul de bine.As spune ca e mediu ca si acoperire.Si imi place ca e super cremos.Mie mi se pare un concealer bun si e mai potrivit ptr tenul uscat.

    Ceva care sa acopere opac ar fi Studio Finish pe care mi-l doresc mult,dar daca nu e nu e :))

    RăspundețiȘtergere
  35. multu pt raspuns!
    inseamna ca o sa incerc select cover up..care sper sa acopere cat de cat. ti-am citit review-ul, dar eu am mai multe probl cu tenul.
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  36. Felicitari pentru masina :*

    ce haul mare:o

    http://the-beauty-diary.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  37. Tiff4mk:
    Nu Select Cover Up!Ala e mai mult ptr cearcane ptr ca nu usuca pielea.Il am si pe ala dar e lichid.
    Daca vrei ceva care sa acopere ft bine incearca Studio Finish Concealer care este compact si e cel mai laudat de la Mac.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  38. da, pt cearcane il iau :)
    studio finish am auzit ca e destul de cakey, tocmai pt ca e opac si are consistenta groasa. eu am linii fine sub ochi si nu cred ca m-ar avantaja. poate o sa le iau chiar pe aman2..:P

    RăspundețiȘtergere
  39. waw.Felicitari.Sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  40. Astept sa vad reviewul pt mascara.

    Bisous,
    Mika
    http://overseeingfashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna Mika!
    Va veni si review-ul ptr mascara cat de curand :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  42. woow!!!cate ti-ai cumparat!tare.vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!