luni, 28 martie 2011

Tags & Blog awards

Cat am fost plecata am cam ramas in urma cu tagurile si blog awards, dar revin in fortza :))


Primul este un tag-award primit de la Crystinutsa,SlowMotion si Betty
 +7 lucruri despre mine :)
1.Fac party show cand fac curat,incepand de la muzica la maxim pana la dansat cu matura and so on :))
2.Ador ouale de ciocolata Kinder(varianta originala)
3.Ma tem de singuratate.
4. I love Cola...dar incerc sa ma tratez :D
5.Nu ma pricep sa-mi fac unghiile.Ma chinui cate o ora...mai ales la mana dreapta.
6.Imi place psihologia.
7.Ma enervez foarte tare cand ma trezeste cineva dimineata.


Urmeaza 2 blog awards from Denisa(Thx sweetie)






Si ultimul tag l-am primit de la dragele mele Betty Reviews,Lazy Cat si Denisa :)
 1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
Nu ar mai avea ocazia sa-mi vada reactia :))
Am plecat si dusa sunt...Balta e plina de pesti :))


2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela?
 
Primul e personal,al 2-lea...cred ca toata lumea vrea sa castige la loto vreo 2 mil de dolari :))

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?
Pe nimeni!Nu sunt adepta violentei.

4. Ce ai face cu un miliard de dolari?
Pai as vizita toata lumea...fiecare tzara in parte.Mi-as lua o casa..i-as ajuta pe cei dragi.

Mi-as luat toata colectia Benefit,Mac,Urban Decay,Nars,Too Faced si Opi :))
As investi intr-o afacere...A mai ramas vreun ban? :)) :))

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
Sigur!Au trecut multi ani si nu vad de ce s-ar schimba ceva pe viitor!

6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?
Well...DA! Nu aruncati cu pietre in mine.Sunt gemeni Ok??

Si totusi...nu confundati indragosteala cu iubirea!

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Depinde de persoana si de situatie.Dar mai ales de persoana...

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?
Nu!As investi in afacerea de la locul de munca si m-as extinde :D


9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?
Haha!Pas :))

10. Ce suge viaţa din tine?
Nepasarea celor din jur!

11. Cum te vezi peste zece ani?
Fericita si implinita.O femeie independenta.

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
Teama de a fi respinsa.

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
Toate sunt niste fete super,pe care le citesc cu drag :)


14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?
Pai casatorita si saraca,da?Dar daca esti casatorita asta inseamna neaparat ca esti si fericita?
Trebuie sa fie o cale de mijloc pe undeva :))

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?
 
Aman alarma si mai dorm 30 de min :))

16. Ai da totul într-o relaţie?
Niciodata!Intr-o relatie...nu vreau sa fiu eu cea care iubeste mai mult.Refuz!


17. Cariera ta este vitală pentru tine?
Da!

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?
Nu iert niciodata!Ok..iert,dar nu uit!Daca mi-ai gresit(grav) te tin minte si peste 50 de ani.
Asa sunt eu si nu pot schimba asta.(credeti-ma,am incercat!)
Inca il tin minte pe un coleg din clasa a 5-a care mi-a vorbit urat si nu si-a cerut iertare.
Daca il prind ii rup picioarele :))


19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?
Dupa 6 ani de relatie...nu as suporta sa fiu singura!I need a man :))

Majoritatea le-ati facut ,dar mentionez totusi cateva nume.Dupa cum stiti...vreo 2 sapt nu am fost in blogosfera,deci nu mai stiu cine le-a facut si cine nu :D
(luati ce nu ati primit inca...in mod special blog awards ptr ca le meritati):
Pinkie 
Joice  
The Beauty Diary
Yela(You Gorgeous)
Anka(La hanul Anncutzei)
Federova 
Epurica
Iulia 

16 comentarii:

  1. Multumesc de tag,dar l-am facut aici:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/03/blog-award-tag-duminica.html

    Pupici! "Balta e plina de pesti" :)) Btw faza cu dimineata e general valabila si la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. esti tare simpatica :)) stiam ca esti gemeni si ai mentionat si acum, dar mi-as fi dat seama imediat... 100% geamana :))

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult pentru tag, dar si eu l-am completat in urma cu ceva timp :* si eu sunt la fel - intotdeauna voi tine minte pe cel/cea care m-a calcat pe batatura :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea:
    Pai ce...numai barbatii au voie sa foloseasca expresia?Eu cred ca e valabila si ptr noi.Mai ales ptr noi :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina:
    Vinovata! :))
    Recunosc...am gandirea 100%100 gemeni,chiar daca uneori neg asta!

    PS:sa nu mai zici la nimeni ca am recunoscut :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ador oole Kinder :x mersi de tag, deabia astept sa il fac!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. "Mancaoar" mama de geamana ;))...Multumesc mult pt tag! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ma identific si eu la 3/7 lucruri :D

    RăspundețiȘtergere
  9. multuumeesc! o sa il fac si eu pana diseara!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai un alt tag la mine pe blog :))

    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/03/tag-in-imagini.html


    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu sunt gemeni,si gandeam la fel ca tine,intre timp m-am mai schimbat,sunt implicata total in relatia mea si sunt in stare sa daruiesc totul atat timp cat sunt respectata si iubita(sper ca nu o sa fiu dezamagita candva).In afara raspunsurilor legate de relatii,ma regasesc total:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Si totusi unde ai fost 2 sapt? :D
    Stiu ca nu vrei sa spui..dar nu mai pot de curiozitate 8-|

    RăspundețiȘtergere
  13. "Pai as vizita toata lumea...fiecare tzara in parte.Mi-as lua o casa..i-as ajuta pe cei dragi.

    Mi-as luat toata colectia Benefit,Mac,Urban Decay,Nars,Too Faced si Opi :))
    As investi intr-o afacere...A mai ramas vreun ban? :)) :))"

    Imi place cum gandesti! :))

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!