vineri, 4 martie 2011

Review-Mac Select Cover Up


Am folosit deja mai mult de jumatate din acest conceler si cred ca e timpul sa revin cu o parere.
Am sa zic de la inceput ca e preferatul meu:e bun,imi place ft mult si ptr mine isi face treaba ft bine!
Dar ca orice produs are si bune si rele:

PRO: 
  • Imi acopera ft bine cearcanele,roseata si eventualele cosuri.Acum...ca sa fiu inteleasa:nu am ft mari probleme ale tenului:am cearcane normale,nu va ganditi ca am ochii cat cepele cu cearcane albastre visinii si concealerul le acopera. :)) 
  • Ca si consistenta mi se pare mai mult decat perfect.Nu este atat de lichid incat sa curga si bineteles sa nu acopere bine,dar nici nu este compact,greu de blenduit si uscat.Este cremos,iar mie imi place asa cum e! 
  • Este buildable,oricand poti adauga mai mult fara sa devina "caky". 
  • Nu usuca pielea.Se blenduieste ft usor. 
  • Este quick-drying.Nu trebuie sa astept sa se usuce ca la alte concealere fluide.L-am aplicat,blenduit bine,astept 2 secunde si gata.

CONTRA: 
  • Ptr cearcane trebuie neaparat setat cu pudra.Lasat de unul singur am observat ca nu vrea sa stea locului.Eu folosesc Powderflage de la Benefit si e ft ok.

    • Daca aveti probleme grave ale tenului,probabil ca Select Cover Up nu este ptr voi.Ptr asta cred ca ar fi mai potrivit Mac Studio Finish (pe care de abia astept sa-l incerc...Mos Craciun where are you???)   :))

    Rezultatul e mult mai bun atunci cand e aplicat cu pensula,mai ales ptr cearcane.Aplicat cu unealta "deget" e ok,dar cu ajutorul pensulei se vede ft mare diferenta si puterea de acoperire e just amazing :D


    Concluzia:
    Select Cover Up e un concealer bun.Nu pot spune ca este extraordinar,sau perfect dar isi face treaba destul de bine.
    In privinta faptului ca se aduna in liniile fine...nu pot spune decat ca nu am gasit inca concealerul care sa nu faca asta.
    Eu il setez cu Benefit Powderflage si nu am probleme.
     

    Select Cover Up e cel mai bun intalnit de mine pana acum.Totusi...nu am incercat Benefit Erase Paste care promite multe si la care visez si eu!


    UPDATE:
    In legatura cu pensula pe care o folosesc...cea ptr concealer mi se pare ft mica si mai mult ma incurca!Nu reusesc sa o folosesc astfel incat sa nu-mi ia pe putin 10 minute si la final tot cu cearcane dungate raman :))
    Eu cel mai bine ma impac cu Sigma E60(Large Shader) ptr ca e mai mare,usor de lucrat cu ea si rezultatul e pe masura.
    Mai jos pun o comparatie intre cele 2:
    stanga-Sigma F70(concealer brush)/dreapta Sigma E60(larger shader)


    14 comentarii:

    1. Suna bine. Se strange in liniile fine de sub ochi? Eu am ochii tare ciudati si am multe "cute" :)) sub ochi asa ca gasesc greu un corector care sa nu se stranga si sa nu imi faca ochii sa para cu 10 ani mai batrani :(

      Cu ce pensula il aplici?

      Pup

      RăspundețiȘtergere
    2. Adina:
      Daca nu setez cu pudra se strange,desi nu ft tare.
      Odata ce aplip peste concealer pudra Powderflage nu mai am nici o problema de acest gen.
      Si eu am linii fine sub ochi si stiu ca e deranjant dar cu Select Covor up nu imi fac probleme.
      In schimb..cu Studio Sculpt am cosmaruri!Se aduna in cute orice i-as face!

      Eu uneori inainte de concealer pun si putin primer ptr ochi Urban decay(daca vreau sa merg undeva si am nevoie de siguranta :D).Incearca asa poate merge si la tine :)

      Ca si pensula folosesc Sigma E60.Am facut update mai sus :D
      Pup!

      RăspundețiȘtergere
    3. Madlen:
      Ala e un tag care imi place!!
      O sa-l fac cu placere cat de curand.
      Kisses :)

      RăspundețiȘtergere
    4. Ai incercat cumva si Erase Paste-ul de la Benefit ? eu il am si incerc sa-mi dau seama ce diferenta e intre ele. Din ce povestesti nu pare a fi, dar stii cum e. Teoria ca teoria, practica....:)) :*

      RăspundețiȘtergere
    5. Andreea:
      Nu am incercat Erase Paste inca,dar pe viitor planuiesc sa mi-l cumpar.
      Ti-am trimis un mail.
      Pup! :)

      RăspundețiȘtergere
    6. Hmmm!Cred ca o sa il incerc si eu!Thanks for the review!
      Weekend placut!

      http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

      RăspundețiȘtergere
    7. Thx a lot girls!
      O sa-l fac chiar azi.
      Pupici! :)

      RăspundețiȘtergere
    8. Si pensula pe care o folosesc eu arata la fel :D. O sa incerc si cu primer, thanks for the tip! :*

      RăspundețiȘtergere

    Thanks for your comments!