marți, 15 martie 2011

Dezamagire-Gerovital Plant

Uuuuffffffffff....
M-am gandit mult daca sa fac aceasta postare,sau daca sa ma fac ca ploua...dar am ales sa fiu corecta!
Am primit acum cateva zile pachetelul pe care mi l-au trimis cei de la Gerovital sa-l testez.
Au fost foarte de treaba,au lucrat extrem de profesional,au fost atat de rapizi incat mi-am facut o parere foarte buna despre firma lor.

Am incercat produsele lor si ptr mine nu sunt bune de nimic.Nu numai ca nu imi fac bine sau nu fac ceea ce spun...dar simt cum tenul meu uraste produsele lor!

De cand ma stiu am avut tenul uscat.De ceva timp tenul meu e mixt si am ceva probleme cu porii dilatati in zona T si din aceasta cauza isi fac aparitia si punctele negre.Dar le rezolv cu 2 vizite pe luna la cosmetica si tenul meu arata bine!

La cat de entuziasmata eram..am inceput sa folosesc cremele chiar din seara in care le-am primit.
M-am demachiat frumos...mi-am admirat tenul mandra pe mine ca pot face fatza cu brio problemelor,am folosit crema,m-am uitat la un film si apoi somn :D

Toate bune...dimineata ma uit in oglinda si raman masca!! Toti porii mei erau negri!Parca eram invadata de punctisoare negre pe nas si usor spre obraji.M-am panicat in ultimul hal!!Nu stiam ce sa fac,imi venea sa plang si nu glumesc cand zic asta.Nu am aratat niciodata asa si nu intelegeam ce s-a schimbat!Imi ingrijesc tenul cu atata grija,am grija de el ca de ochii din cap si acum???

Ok,mi-am revenit si am rezolvat problema.I-am mai dat o incercare cu crema antiimperfectiuni si aceeasi poveste.Ptr mine nu merge!Imi incarca porii,ii astupa..nu stiu cum sa explic dar nu merge,imi face rau!

Ca sa nu mai zis ca mirosul mi se pare insuportabil,gretzos.Prefer de 1000 de ori un produs cu parabeni,chimicale si alte prostii decat unul care sa miroase asa.Ok...as inghite in sec si as trece peste miros daca ar face ceva minuni,dar asa...urasc produsele lor si nu cred ca o sa mai incerc vreodata ceva de la ei!


Gata am spus-o!
Am spus-o desi stiu ca mai mult ca sigur nimeni nu-mi va mai trimite produse sa le testez... desi stiu ca nu o sa mai primesc vreo mostra in viata mea si ca mi se va reprosa ca dupa ce ca le-am primit "moca" mai si comentez!
E un produs bun?O sa zic ca e bun!E rau??Atunci o sa zic clar ca e rau!

E blogul meu...si vreau sa fiu sincera!!Va datorez asta!

60 de comentarii:

  1. foarte bine.nici mie nu mi-au priit cremele,doar serul contur ochi.
    P.S-mostra :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine ca ai fost sincera, e normal. Eu nu am incercat inca nici o crema de la ei dar m-a speriat postul tau :)). Bine , stiu, fiecare ten e diferit... Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Lazy cat:
    Cu serul de ochi nu am avut probleme,dar nici nu am vazut sa faca ceva.Le-am intrerupt pe toate si nu mai folosesc nimic de la ei :D
    aaa...si mirosul e acelasi!

    RăspundețiȘtergere
  4. E mai mult decat normal sa-ti exprimi parerea, fie ea buna sau rea. Nu are nici o relevanta ca ai cumparat acel produs sau ca ti-a fost trimis.

    Mie mi se pare ciudat mirosul de care ai mentionat pentru ca eu folosesc crema de aproape 1 luna si nu e nici pe departe gretoasa si nici mirosul nu e greu (si eu de la ficat chiar sunt sensibila la mirosuri si am "refuzat" o gramada de creme pe principiul asta) si mi-e greu sa inteleg cum te poti umple de puncte negre peste noapte. N-ai mai schimbat nimic in perioada aia in rutina ta? E clar ca nu-ti priesc cremele si e normal sa se intample si asta ca fiecare avem tenul diferit, dar ma gandesc sa nu fi fost ceva in neregula cu ambalajul (intepate, au luat aer) si de aici sa fie toata buba.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey,e bine sa spui sincer parerea ta.Altfel,toata lumea ar zice ca e roz totul si am cumpara lucruri in nestire.Depinde mult de tenul fieareia.Eu foloseam o crema de la Farmce,iar acum crema din gama noua,cea de noapte imi place foarte mult.Mie imi place si mirosul,dar fiecare are alt ten,alte gusturi etc.Cea de zi si de noapte mie imi plac si poate osa le si cumpar.Inca astept de la Ivatherm o crema pe care am dorit o:X.Restul nu mi se par a face ceva,dar poate la alte fete funcioneaza.Macar le ai incercat inainte sa le cumperi.Tot e bine,nu?Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. depinde de tenul fiecaruia... eu am patit ceva asemanator cu cosmetic plant, numai ca la mine pielea a reactionat repede, imediat m-am umplut de pete rosii

    RăspundețiȘtergere
  7. o sa fac si eu un review saptamana asta (sper) :)

    mirosul e naspa rau..pt mine is okei produsele :-??

    RăspundețiȘtergere
  8. Si pentru mine sunt ok produsele si ma topesc dupa miros :"> Imi pare rau ca nu ti-au mers :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Camelia:
    Mie imi intoarce stomacul pe dos mirosul,nu il suport deloc... mai sunt fete care s-au plans de miros la postarea initiala(unde am zis ca am primit coletul).Daca nu ma insel Sweet Lory a zis ca de cum a simtit mirosul nu mai foloseste mostrele.
    Am vazut ca sunt si fete carora le place...ce pot sa zic... depinde de persoana.
    Eu nu am mai "refuzat" nici o crema pana acum din cauza mirosului.Asta e prima.

    Nu am schimbat absolut nimic in rutina zilnica de luni intregi de cand folosesc Clinique 3 steps,deci alta nu are cum sa fie cauza.
    Si eu m-am panicat...ma culc cu tenul curat si ma trezesc cu zeci de puncte negre,m-am speriat ft tare.
    Nu as fi facut postarea daca nu eram sigura 100 la 100 ca de vina sunt produsele Gerovital.

    Si nu am nimic cu Gerovital...in prima postare i-am laudat ft tare si chiar m-au impresionat cat de rapizi si profesionalisti sunt...

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu care credeam ca sunt singura care are probleme cu mirosul cremelor.Mi se pare ranced,parca e ceva scarbos ce urmeaza sa aplic pe fata.
    Creme sunt mult prea apoase,si mi-au aparut mici monstruleti pe fata:) pe care nu ii aveam inainte.Sincer nici eu nu cred ca voi cumpara nimic de la ei prea curand:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici eu nu sunt prea incantata de crema antiimperfectiuni. Cu mirosul nu am o problema, dar efectele nu sunt inca vizibile. Mai astept, doar sunt 5 produse de testat:) Oricum apreciez sinceritatea si cred ca nu sunt singura :*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie mi se pare ciudat efectul de peste noapte.Nu am mai auzit sa te umpli de puncte negre dupa folosirea singulara a unei creme.Ok, nu-ti prieste crema, nu-ti place mirosul, dar poate trebuie cautata altundeva originea problemei cu care zici ca te confrunti.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu te-am intrebat de ambalaj pentru ca am vazut ca mai multe persoane au scris asta despre mostrele primite si mie deja mi se pare ciudat. Si mintea mea mea a zburat spre ipoteza ca mostrele trimise nu sunt de aceeasi calitate cu produsele full size (la modul ca poate ceva nu a fost in regula depozitarea sau ambalarea lor).

    Eu n-am contestat ce-ai zis tu, doar mi-am exprimat o indoiala referitoare la ce s-a intamplat. In toata povestea asta ceva miroase a putred si nu ma refer la ceea ce ai scris tu, ci la pareri atat de impartite si lucruri contradictorii.

    Eu n-am nici atat nimic cu Gerovital sau Farmec, nici de bine, nici de rau. Dar imi place sa deslusesc mistere.

    Acum lasand la o parte asta, in ceea ce priveste Clinique. Am si eu o prietena care a folosit 2 Steps multa vreme si cand a vrut sa schimbe, a avut reactie la orice incerca. Nimic nu ii mai pria si trebuia sa se intoarca la produsele Clinique. Fa o proba si cu alte produse si vezi ce se intampla (daca esti interesata, bineinteles).

    RăspundețiȘtergere
  14. Vroiam sa zic 3 Steps, asa e cand vrei sa faci 3 lucruri odata. Comentariul lui dedeea imi intareste pararea ca ceva nu este in regula cu mostrele - cremele nu sunt apoase, au o textura usoara, dar nu apoase si nici nu miros a ranced.

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte bine faci ca iti spui parerea sincera! Nici nu ma asteptam la altceva! :)

    Legat de mostre, le-am primit si eu, dar inca nu le-am incercat. Astept sa termin ce am acum si dupa aceea le incerc. Desi m-ai cam speriat cu ce ai spus, mai ales ca am un ten problematic.:) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari pentru corectitudine! Si eu voi proceda intocmai si sunt perfect de acord cu tine! Le-am testat si eu cu mare drag, mai ales crema antiimperfectiuni!! eram sigura ca este solutia pentru problemele mele, insa a doua zi m-am trezit pe fata cu 4 monstri durerosi, din aia care apar sub piele, ca niste noduli :(
    In afara de asta, pielea pare foarte incarcata si deloc fina si mata.
    Am renuntat imediat si am trecut pee micelara de la Ivatherm si o crema absolut superba luata din farmacie - Metroruboril de la Isis Pharma. Este pentru cuperoza si acnee si imi face o piele minunata, este absorbita imediat de piele, iar a doua zi dimineata, tenul nu este deloc incarcat sau lucios, ci foarte fin, ca o piersicuta.
    Si mie imi pare rau pentru Gerovital, dar nu pot lauda produsele doar pt ca au fost primite gratuit:(
    Le mai dau o sansa si le voi mai testa o data, peste vreo luna.
    Apropo, o prietena care le-a testat si ea mi-a spus ca ii plac ffff mult. Era incantata maxim! Cred ca e si chestiune de piele, insa pentru ca parerea trebuie sa vina din partea mea o sa spun ca nu sunt produse proaste, numai ca nu sunt compatibile cu pielea mea!

    RăspundețiȘtergere
  17. PS: nici eu nu ma dau in vant dupa mirosul produselor, insa mi-am spus ca sunt bio si deci fara parfum si am mers mai departe. In schimb, iubitul meu a fost dezgustat si a spus ca miros a.... mai bine ma abtin :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Camelia:
    Ambalajul a ajuns intact,plicul inchis si mostrele sigilate.Nu am vazut nici o neregula in privinta asta.
    Am vazut ca parerile sunt impartite,dar nu am sugerat deloc ca m-ai acuza de ceva si nici nu cred asta :)

    O sa incerc cu siguranta si alte produse ptr ca si Clinique 3 steps e pe terminate(azi dimineata am folosit ultima picatura de Claryfing Lotion) si as vrea sa incerc ceva mai acceptabil ca pret.Ma gandesc la LRP sau Ivaterm..ceva de genul.
    LRP am incercat(tot mostre primite si mi-au placut extrem de mult)

    RăspundețiȘtergere
  19. Zuzo, zi pana la capat daca tot ai inceput. :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Camelia:
    Nu stiu care e faza..dar si ale mele erau apoase..si miros a ranced(descrierea perfecta a parfumului) :D
    Poate ca monstrele sunt de o calitate inferioara... vechi... nu imi pot imagina.

    RăspundețiȘtergere
  21. Dupa descrierea voastra, sigur ceva nu e in regula cu mostrele. Vom descoperi adevarul ... curand. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Am si eu cate ceva de spus... Evident, am primit si eu aceleasi monstre, in acceasi periaoda cu voi :)
    Sa incep prin a spune ca sunt mirata de un singur lucru ... Credeam ca eu am innebunit, ca tenul meu a luat-o razna, insa exact ceea ce spui tu despre puncte negre, exact asta mi s-a intamplat mie. Eu niciodata nu am avut punte negre pe frunte, pori negri. Ok, dilatati au fost, cu greu ii tin in frau, insa negri ?! never.
    Ci credeti-ma ca nu am schimbat nimic in pasii mei de ingrijire zilnica. Seara foloseam acceasi crema, si de foarte mult timp folosesc aceleasi produse pt curatare si demachiere.

    Mirosul mi se pare sters... deci deloc deranjant, chiar imi place. Ciudat,nu ?
    Atat de controversate pot fi gusturile...

    Asta implica automat o deosebire nativa intre tenuri. Daca mie ceva nu-mi prieste, asta nu inseamna ca tie nu iti face bine.

    Sunt si lucruri care imi plac la aceste creme, chiar daca am renuntat as le folosesc dupa 2 zile. Le-am dat unei vecine. :)

    Imi placea mirosul slab, fin ; imi placeau ca nu lasa fata grasa, eu avand un ten mixt, am mari probleme cu cremele care nu sunt dedicate special tenului mixt sau gras, pt ca imi lasa mereu fata stralucitoare, ei bine, cu Gerovital nu am avut problema asta. imi intra f repede in piele si ramanea fata ok... fara exces de sebum.

    Ma opresc aici... Dar tin sa mentionez ca nu fac antireclama, sunt persoane care se inteleg minunat cu aceste creme, inclusiv vecina mea :)) , dar eu am problemutele mele si nu a fost sa fie... Am folosit doar 4 mostre.
    Aaaa... si serul de ochi ... mama mama, daca il scapati cumva mai spre interiorul coltului ochiului ustura in draci , dar am avut si creme de ochi care imi faceau mai mari probleme, poate ca sunt eu sensibila...

    :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Cyanilla Latte:
    Nu stiu unde altundeva sa caut originea problemei.
    Nu am avut niciodata probleme cu tenul,in nici un caz sa arat ca Shrek dupa o bataie in namol :))
    Si stiu ca e greu de crezut..dar chiar s-a intamplat sa ma umplu de puncte negre peste noapte.Si din cate vad,nu sunt singura...
    Mai gasesti astfel de cazuri in comentarii...
    pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Andreea:
    Sunt ft curioasa cum te impaci tu cu cremele.Sa ne tii la curent :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Sincer nu inteleg de ce spui asta. Ai primit produsele ca sa-ti spui parerea sincera despre ele, nimeni n-o sa se supere pentru asta. Ei le trimit catre noi pentru ca ii ajuta sa afle feedback-ul nostru (impatimitele), asta pe langa reclama sa zic asa.
    So, don't worry, acuma n-o sa te pui sa faci review pozitiv la un produs cu care nu ti-a mers doar de dragul firmei.

    Mie de exemplu imi merge foarte bine deocamdata cu ele (extrem de bine chiar), dar mai astept pana sa scriu review-ul.

    RăspundețiȘtergere
  26. Anda Zelenca:
    Nu mi-a trecut prin cap sa scriu review pozitiv,dar recunosc ca m-am gandit sa tac..si sa nu mai pomenesc de Gerovital deloc...,sa nu-mi zic parerea,sa ma fac ca ploua :))

    A fost o chestie de constiinta... m-am gandit ca... Ok..ei mi-au trimis produsele lor,au fost dragutzi si eu acuma le fac "reclama proasta".

    Ma bucur totusi ca am facut alegerea corecta!
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Nici eu nu am fost incantata de rezultatele cremelor. Am incercat crema nutritiva si crema hidratanta si nu am simtit nicio hidratare. Imediat dupa aplicarea cremei ma strangea fata.

    Crema antiimperfectiuni a fost mai hidratanta decat celelalte, dar nu am vazut vreun alt rezultat.

    Inca nu am incercat serumul pentru ochi si buze si nici crema antirid, dar sincer, dupa rezultatele avute cu primele creme incercate nici nu prea ma mai atrage ideea. Momentan am facut o pauza si am revenit la crema mea, dar poate o sa le mai dau o sansa.

    Iar mirosul, intr-adevar, nu este tocmai placut.

    Si in plus, nu sunt de acord cu targetarea segmentului de piata pentru aceste creme - de la 20 la 45 de ani. La 20 de ani pielea are nevoie de hidratare, la 30 deja apar ridurile fine, iar la 40 apar deja alte problema. Cum poate o singura crema sa raspunda tuturor acestor nevoi?

    RăspundețiȘtergere
  28. ELEnNa:
    Imi pare rau sa aud ca ai patit si tu la fel... Te inteleg perfect si stiu cum e senzatia.Eu nu am crezut ca sunt nebuna... ci doar ca nu vad bine.Nu aveam inca lentilele pe ochi :))

    Eu i le-am dat mamei mele. Nu stiu daca le-a folosit,dar inca nu m-a sunat sa ma injure :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna !!! Am sa imi zic si eu parerea... Am incercat crema de fata Aslavital cu argila, si am patit exact ca tine! plina ochi cu puncte negre, imi simteam porii blocati.. ORIBIL!!!! Am primit si eu mostrele gerovital si ma crezi ca nu am avut curajul sa incerc crema de fata de niciun fel?? Imi era foarte frica sa nu patesc la fel..(ori aslavital, ori gerovital, e acelasi lucru!)


    Iti recomand cu mare drag crema de fata cu macese de la Cosmetic Plant, este extrordinara... si costa 8 lei si ceva, eu zic ca merita sa incerci. Nu fac reclama, pur si simplu iti zic parerea mea despre un produs care imi place extrem de mult. De asemenea, tinand cont ca am intampinat aceeasi problema, ma gandesc ca ti-ar prii si tie. Nu provoaca puncte negre, cosuri, si lasa tenul foarte fin, nelipicios.

    Te pup, ador blogul tau, esti o draguta!

    RăspundețiȘtergere
  30. eu am folosit doar o crema hidratanta,dar sincer nu prea mi-a placut,pt ca eu am tenul mixt,si dupa ce am aplicat crema mi s-a parut ca a devenit foarte uscat,nu mai era matasos cand atingeam...nu stiu daca era de la oboseala,si am simtit eu ceva numai in capul meu,sau chiar era asa,oricum,mai incer odata sa vad ce se intampla.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Mona:
    Cu hidratarea nu stiu ce sa zic.Nu am simtit ca hidrateaza nemaipomenit,dar nici nu m-a strans pielea.
    Eu am incercat si serul de ochi si buze...mai exact toate in afara crema antirid,dar din pacate nu mi-a placut nici una.
    Cat despre targetarea varstelor...recunosc ca nu ma pricep deloc.
    De curiozitate...ce crema folosesti acum si ce recomanzi?
    Ale mele cam toate sunt pe terminate si zilele astea trebuie sa imi cumpar din nou produse face care :)

    RăspundețiȘtergere
  32. imi pare rau sau aud ca ti-a facut atata rau, eu sincer am aplicat crema antiimperfectiuni doar pe o portiune mica de piele, ma tem sa le folosesc parca...nu stiu, cred ca odata ce ai folosit ceva si ti-a facut bine, mai bine ramai la produsul/produsele respective, in cazul tau cele de la cosmetica+mastile de fata pentru acasa. numai bine, pupici

    RăspundețiȘtergere
  33. Ionny:
    De la aslavital am incercat doar ceva de genul..masca de fatza de argila??Ceva de genul asta.Mi-a placut la momentul respectiv.
    Crema de fatza de la Aslavital nu m-a tentat niciodata (sau vreun alt produs de-al lor) ptr ca sora mea si-a cumparat-o si a aruncat-o.De ce...nu mai stiu ca au trecut cativa ani de atunci,dar stiu ca nu i-a placut deloc.

    Nu stiam ca este vreo asemanare/legatura intre Aslavital si Gerovital...

    Ai idee unde as putea gasi crema de la Cosmetic Plant?
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. KarmenB:
    As vrea sa pot,dar sunt ft scumpe :(
    Incerc sa gasesc ceva mai acceptabil ca pret... si de asta ma pun pe cautat :)
    Maine la 16:00 am programare la cosmetica...sunt curioasa ce o sa-mi zica...
    pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Am mai zis asta, eu nu as face experimente de astea pe tenul meu, mai bine sa nu-mi trimita nimeni nicio mostra. Parul si tenul sunt sfinte ;))
    Prefer sa dau un ban in plus si sa nu fiu deprimata din cauza pielii.

    Ce anume faci cand mergi la cosmetica, microdermabraziune, curatare clasica sau ce? Da-mi ponturi :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Iela:
    De doua ori pe an(vara si iarna) fac un tratament gen peeling..cu acizi din fructe(varianta slaba).
    Si in rest merg o data sau de 2 ori pe luna ptr tratament de curatare si hidratare... odata la 3-4 luni optez si ptr un masaj facial unde ma simt ca in rai :))
    Ma inteleg ft bine cu tipa(e de-o varsta cu noi)si imi face ce stie ea ca imi trebuie. Eu sunt ft multumita :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Nici eu nu am fost multumita de mostrele trimise.
    Din tot ceea ce mi-au trimis am folosit un singur pliculet din crema hidratanta si mi-a ajuns. Crema mi s-a parut mult prea grasa, intra greu in piele, iar mirosul nu il suport deloc. Le-am si aruncat deja:)

    RăspundețiȘtergere
  38. uite cat de diferite sunt parerile noastre... mie crema hidratanta nu mi s-a parut deloc grasa. Ba chiar... prea light! iar sweet lory spune altceva :)
    Mie cu niciuna dintre cremele hidratanta, nutritiva si antiimperfectiuni nu mi-au lasat fata grasa. Ba chiar tenul meu a atras repede crema.
    Bine, eu acord o atentie putin mai mare pt masarea tenului dupa aplicarea cremei, pt a intra mai bine in epiderma, si probabil ca acest lucru imbunatateste absorbtia cremei, si nu mi se pare grasa, chiar daca.. repet, am un ten mixt.

    m-as bucura sa citesc si pareri pro :)
    ma indoiesc ca aceste creme sunt atat de nepotrivite...

    RăspundețiȘtergere
  39. ELEnNa:
    E normal ca parerile sa fie impartite si diferite.Depinde de tenul fiecaruia si de ceea ce asteapta de la repectivul produs.
    Daca ai tenul uscat poti sa zice ca nu e suficient de hidratanta,daca ai tenul mixt sau gras poti spune ca e grasa si nu se absoarbe rapid in piele,daca ai probleme cu porii mariti poti avea problema ca iti astupa porii si nu lasa pielea sa respire... si totusi e aceeasi crema :)
    Depinde de ce face ptr fiecare tip de ten in parte...
    Sunt si pareri bune si fete carora le prieste.Depinde de ten...

    RăspundețiȘtergere
  40. Eu nu m-am inscris la aceasta promotie si chiar imi pare bine, mai ales acum cand am vazut postarea ta. Am tenul mixt cu porii deschisi in zona T, ma ingrozesc doar la gandul cum as fi aratat daca as fi incercat crema. Si eu folosesc Clinique 3 steps...de care sunt foarte multumita.
    Felicitari pentru sinceritate, chiar te apreciez. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  41. Simi_for:
    Si eu am tot tenul mixt cu porii deschisi in zona T...si la fel sunt ft multumita de Clinique 3 steps :)

    RăspundețiȘtergere
  42. oricum ideea celor de la farmec cu testarea cremelor este foarte buna, in felul acesta descoperim daca produsele se potrivesc sau nu tenului nostru fara a fi nevoite sa dam banii pe varianta full.
    Sunt sigura ca aceste creme sunt pe placul multor fete, multe dintre ele au apreciat si mirosul lor.
    Poate greseala mea a fost ca nu le-am dat si o a doua sansa, eu am incercat doar crema hidratanta, de restul nu m-am atins mai mult din cauza mirosului, am impresia ca miros a cactus :P

    RăspundețiȘtergere
  43. Hello again:*

    Aslavital sau Gerovital este acelasi brand, cum ar fi Elmiplant cu Bioten:)

    Crema de la cosmetic plant sa gasesti fie pe siteul lor, http://www.cosmeticplant.com fie la magazinele de tip plafar. Iti doresc sa gaseti o crema care sa ti se potriveasca, iti spun sincer ca eu am cautat-o foarte mult timp.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  44. M-ati pus pe ganduri si in acelasi timp mi-ati starnit curiozitatea !!! Ma demachiez si incep din seara asta sa testez montrele,inca nu stiu care exact...
    Revin cu detalii :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Sweet Lory:
    Daaaa...ideea a fost ft buna si ei au fost ft de treaba.The best :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Ionny:
    Nu am stiut asta...sunt incepatoare :D
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Dragonfly Accessories:
    Sa le incerci si sa ne zici cum ti se par :)
    Sa le folosesti cu placere si...sa-ti prinda bine tenului :)
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  48. TE ADMIR sincer pt ce ai scris , felicitari si nu stiu cate fete ar fi fost in pozitia ta si ar fi fost sincere . bv

    RăspundețiȘtergere
  49. Impart aceeasi parere cu Iela, nici eu nu sunt dispusa sa testez anumite produse pentru ten.

    Inainte de a testa sau cumpara o crema fac tot posibilul sa aflu cate ceva despre acea crema. Studiez lista de ingrediente si incerc sa aflu de ce si pentru ce se afla in produs.

    Imi pare extrem de rau ca treci prin asta, sper ca tenul tau sa isi revina cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  50. Foarte bine ca ti-ai expus parerea sincera!Asa este corect fata de cei care iti citesc blog-ul dar si fata de tine insati!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  51. Dupa cum am spus aseara am inceput testarea.Mi-am demachiat bine tenul,l-am curatat de orice urma de demachiant si am aplicat crema nutritiva de noapte .Asta s-a intamplat cu o ora inainte de culcare ,ca sa fie timp destul sa poata intra in piele.
    Prima impresie a fost "ce miros placut !!! " dar dupa aplicare incercam sa scap de el :))) (eu care mereu m-am dat in vand dupa cremele parfumate)Era mult mult prea puternic si mi s-a facut greata(lucru care nu mi s-a intamplat de foarte mult timp,ani chiar ) Greata in adevaratul sens al cuvantului,m-am simtit groaznic aseara.A trebuit sa incerc sa adorm pe 2 perne suprapuse pentru a evita you know....
    Ca sa fie totul corect mi-am pus un prosop curat pe perna deoarece eu dorm cu fata in perna,la propriu :))) ( chiar si dermatologul recomanda treaba asta.poti schimba prosopul zilnic,fata de perna nu prea ) .
    Ideea este ca dimineata pielea mea arata bine,doar pe parcursul zilei mi-a iesit un cos (crescut pe sub piele)mare pe obraz insa nu pot spune 100% ca e de la crema.Poate ca e de la vreo pensula,never know !
    Pana acum doar mirosul mult prea puternic m-a deranjat,rau de tot....

    Crema antiimperfectiuni NU este o baza buna pentru machiaj.Toata ziua tenul meu a fost lipicios,in masura in care am folosit si pudra....

    RăspundețiȘtergere
  52. In primul rand imi place ca ti-ai exprimat parerea sincera si nu te-ai ascuns dupa deget. Este absolut normal, din punctul meu de vedere, sa faci asta, chiar daca produsele sunt primite. Asa am patit si eu cu LRP...nu ma inteleg neam cu produsele lor, desi citesc peste tot review-uri pozitive.
    Despre gama Gerovital...ei bine, eu o folosesc de mai bine de 2 luni. Crema anti-imperfectiuni, crema nutritiva, am incercat-o si pe cea hidratanta, si serul contur si toata gama de demachiante si tonicul si...well, nu ma mai chinuiesc in perioada "critica" a lunii micii monstruleti. Mie chiar imi merg bine produsele. Si mirosul mi se pare ok. Ca si textura, cum sunt cremele tale? Ale mele sunt destul de dense, nu sunt deloc apoase..sa fie oare o problema de depozitare, inainte de a ajunge la tine?

    RăspundețiȘtergere
  53. Vreau sa stii ca apreciez enorm acest post, eu cu sinceritate iti zic ca nu as fi avut curajul sa il scriu...BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
  54. Ma bucur ca am gasit o parere sincera despre aceste produse! Chiar eram curioasa .

    RăspundețiȘtergere
  55. E foarte bine ca ai zis ce crezi ! E de apreciat sinceritatea ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Hello! Te astept si pe blogul meu http://e-cosmetic.blogspot.com/. O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  57. SweetCrazyLolliPop, eu le-am incercat pe toate, mai putin crema antiimperfectiuni, fiindca am un ten..aproape perfect. Mi-ar fi placut sa ii testez eficacitatea. Eu sunt incantata de demachiant, lotiune tonica, de crema hidratanta si mai ales serul contur de ochi si buze. Nu stiu ce sa zic, poate daca stii ca ai un ten cu probleme, trebuie sa folosesti numai ce iti prieste de la cosmetica, nu si altceva. Pentru tine nu au functionat, asta nu le face proaste. Plus ca sunt gusturi si gusturi. Eu ador parfumul discret al gamei :) Mie crema hidratanta nu imi incarca porii deloc. O sa ma duc acuma la cosmetica (eu ma duc doar o data la 3 luni) si o sa vad dupa cum reactioneaza. Daca vad vreo schimbare revin cu review, dar mie imi plac, le-am folosit mai bine de 3 saptamani zilnic.

    Nu te teme ca nu ai sa mai primesti prouse in testare, parerea tuturor conteaza. Eu nu cred ca nu vei mai primi. :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Sweet, unde mergi la cosmetica? As vrea sa gasesc si eu o cosmeticiana buna, dar imi e teama de experimente, mai ales ca am un ten foarte dificil (zona T grasa, obrajii deshidratati si hipersensibili)...

    Merci!

    P.S.: intre timp s-au rezolvat problemele aparute dupa folosirea cremelor?

    RăspundețiȘtergere
  59. si eu am primit aceste mostre si m-am umplut de cosuri pe toata fata de la creme :(

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!