duminică, 6 martie 2011

What I'm using right now-TAG

Am primit acest tag de la Irina , Andreea ,YellowJade si Cristina :D (thx a lot girls!)
Mi se pare ft dragutz,mai ales ptr ca avem ocazia de a ne baga in sufletul celorlalte blogarite ptr a fura ceva idei in privinta produselor mult iubite :))
Eu una asa fac...am recunoscut Ok? :))



Sampon:L'oreal Elseve Nutri-Gloss
Balsam:L'oreal Elseve Nutri-Gloss
Masca de par:L'oreal Elseve Nutri-Gloss
Produse de styling:placa si nimic mai mult






Gel de dush:Sephora-coconut oil
Lotiune de corp-Sephora-coconut oil
Crema de maini-Dove        
Deodorant-Rexona Sexy






Makeup remover:Sephora waterproof eye makeup remover
Cleanser:Clinique Mild Soap
Crema de fatza:Clinique moinsturizing lotion
Exfoliant:Sephora exfoliator+mask






Primer-That Gal     
Fond de ten-Holly Land Demy Make-up
Concealer-Mac select cover up
Pudra:Mac mineralize skinfinish natural



Blush:Benefit Dallas
Bronzer:Benefit Hoola
Highlighter:Mac Cream Colour Base-Shell







Eyebase:Urban Decay Primer Pos\tion
Eyeshadow:Naked Palette
Eyeliner:Mac Blacktrack
Mascara:Mac Haute&Naughty






Lipstick:Mac Cosmo
Gloss:-nu folosesc
Oja:Opi-Party in my Cabana
Parfum:Channel Chance





Cred ca majoritatea ati facut acest tag!Am sa mentionez totusi cateva blogarite la care inca nu l-am vazut :D
Lady's Blush
Pinkie 
Joice  
The Beauty Diary
You Gorgeous 
Anka(La hanul Anncutzei)
Federova 
Epurica
Iulia

15 comentarii:

  1. of.... Naked Palette, cat am vrut-o si nu am gasit-o :((!

    RăspundețiȘtergere
  2. Claudia:
    Si eu mi-am dorit-o ft mult.Cand am primit-o am ramas fara cuvinte.Am dat in balbaiala :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. like all :x
    poate ca o sa'l fac si eu...
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia:
    Nu l-ai facut??Cum am putut sa te scap?
    Esti nominalizata!
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ms!! acum chiar o sa'l fac! M'ai facut sa zambesc;)) pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum este Fondul de ten Holly Land Demy Make-up? Mersi de tag, deabia astept sa il fac...i loooove tags :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Pinkie:
    Nu e tocmai un fond de ten.E o crema coloranta.Nu are putere de acoperire.Doar uniformizeaza culoarea tenului :D
    Eu am cumparat-o de la salonul unde imi fac tratamentele cosmetice.Nu stiu daca e pe piata.
    Imi place ft mult ptr ca are SPF 36.In afara de crema speciala ptr protectie solara nu am mai gasit nimic cu SPF asa mare.
    O folosesc ptr cel mai natural look posibil,gen sun kissed glow :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place ce folosesti, mai ales ca multe dintre ele folosesc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Iela:
    Am observat si eu..folosim cam aceleasi produse :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau Naked Palette!!!! Ce de goodies folosesti.
    De la tine prind virusi macuosi :))(aka brandul MAC )

    Pupici si un inceput de saptamana cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce de chestii mac folosesti, iamyyyy...iti multumeac pentru tag draguta, te pupix!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac foaaarte mult produsele tale :) Chiar ca e haios sa aruncam o privire in arsenalul altcuiva :)

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!