vineri, 25 martie 2011

I'm back + First Ramble



Dupa mai mult de o saptamana(ca sa nu zic 2) m-am intors si eu acasa!

A fost atat de frumos in aceasta vacanta in care am imbinat utilul cu placutul  incat mi-e ft greu sa ma obisnuiesc si imi vine sa plec inapoi!!!
Am trait atatea experiente minunate la care nici macar nu visasem si oricum daca as povesti celor care nu au fost de fatza,nu m-ar crede nici in 1000 de ani! Si daca ma gandesc mai bine... nici eu nu m-as crede!Cum as putea sa cred ca eu...o femeie de rand pot avea atatea privilegii si pot urca atat de sus intr-un timp atat de scurt...in doar cateva zile,cand altora le-au trebuit ani intregi...?

Dar da...am lasat totul... si m-am intors acasa.Ptr ca uneori ptr cei dragi trebuie sa faci sacrificii.Ptr cei dragi trebuie sa renunti la tine si la ce iti doresti...Si daca imi pare rau nu stiu...doar viitorul o sa-mi spuna!

M-am intors cu o incredere in mine...ciudata!Prea mare...ma uit in oglinda si ma intreb... Oare chiar eu sunt?Ce s-a intamplat e adevarat?Si parca totusi nu m-as crede....apoi ma uit la dovezi...si cred!
Si totusi...nu pot spune nimanui...desi imi vine uneori sa strig in gura mare!

Stiu ca probabil nu intelege nimeni nimic din ce spun...dar la naiba!Am nevoie de un psiholog :)) Nu mai pot tine in mine :))

Va multumesc ft mult ptr ca desi nu am mai scris pe blog in acest timp,ati fost alaturi de mine cu comentariile voastre,invitatii la tag-uri si blog awards...
Am fost uimita sa vad atatea mailuri :)
XOXO :)

25 de comentarii:

  1. Well, cerd ca toate o sa ne inchipuim fel si fel de scenarii despre ce ti s-a intamplat in ultimele 2 saptamani. :))
    Important e ca esti fericita si ai o dispozitie minunata, care s-a simtit in felul in care ai scris postul acesta.

    Welcome back! *hug*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, important e ca esti fericita! Ai castigat la loto? :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am castigat la loto :))
    Las norocul asta altora :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca te-ai reintors plina de viata ca de obicei si fericita! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. welcome back! sunt curioasa tare ce, unde, cum ai facut???? :* hai, fa-ne hatarul asta si povesteste-ne :)

    RăspundețiȘtergere
  6. welcome back, dar unde ai fost?:)):*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ms ft mult...ma bucur sa va pot citi din nou blogurile...am cam ramas in urma :)
    PS:Am fost prin tzara...cam peste tot :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Welcome back....Sa nu-mi spui ca ai participat la Romania next topmodel;)

    RăspundețiȘtergere
  9. ce curioasa m-ai facut :P, poate ne impartasesti si noua macar un pic din experienta ta.

    chiar imi era dor de o postare de-a ta:)


    pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. pfoaaaaaaaaaaaa I hate u ! Am citit fiecare rând cu sufletul la gură așteptând să ne dezvălui misterul și m-ai lăsat cu ochii-n soare!
    Hai , zi-ne și nouă ce se întâmplă ! Măcar un indiciu ? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Si zici ca nu ne dai nici macar un indiciu ? :)) Orice ar fi, daca tu esti bine atunci inseamna ca e totul ok. :) te pup! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu cred ca stiu despre ce e vorba:)))). Pupici , bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Hy sweety ai un tag si de la mine...pwpici un wekeend placut iti doresc :*:*:*
    http://slowmotion4u4ever.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine ai revenit acasa! Si eu sunt tare curioasa sa aflu pe unde ai fost :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Iguanitza:
    Please don't hate me :))
    As fi povestit tot,dar din pacate din ce in ce mai multi cunoscuti au aflat de blogul meu si "They are watching me" :D
    Love you :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Slow motioN:
    Ms ft mult!
    Weekend placut si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  17. booooooooooooooo Anto de ce știe? :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Iguanitza:
    Eu nu i-am zis nimic,ma jur :))
    Banuieste ceva probabil ptr ca a vazut o poza pe FB,dar ce cum care cand si unde s-a intamplat nu stie :D
    Dar mai ales ce :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Bine ai revenit! Tot ce conteaza este ca tu esti fericita si impacata cu tine, si iti doresc sa ramai asa. Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!