joi, 3 martie 2011

February FAVEs!

Da!Timpul trece repede si deja suntem in luna martie...
Privind in urma...acestea sunt produsele pe care le-am folosit cu drag luna trecuta:


Ca si fond de ten am optat ptr Mac Mineralize Satinfinish sau Crema Coloranta Sunbrella

concealer-Mac Select Cover Up

bronzer-Hoola

blush-Dallas

iluminator-Mac colour base(shell)




Ptr sprancene am folosit in fiecare zi kitul de la Too Faced.

De fapt..ce vorbesc???
Il folosesc de un an in fiecare zi si il iubesc!





Machiajul ochilor:

-ptr arcada si coltul interior al ochilor  m-am indragostit de nuanta"Virgin"(prima bulinuta)
-m-am bucurat si de celelalte 3 bulinute cu mult drag :D





Si cele 2 nuante marcate mi-au placut la nebunie!

Daca nu e Naked Palette...atunci paleta Anastasia ma multumeste pe deplin.
hm...parca totusi "Virgin" mi-ar lipsi!





Primerul That Gal(ptr fatza) l-am folosit toata  luna si mi-a placut.Cum prind ceva bani...full size-ul e al meu.Am si Porrefesional-ul dar...nu ma incanta.

-primer ochi Urban Decay
-Mac blacktrack
-Haute&Naughty Lash mascara




-balsamul de buze Himalaya
again..doar 8 lei si face treaba buna!

-Mac Cosmo lipstick

-lip liner Sephora-royal rose






Le recomand pe toate cu caldura!
Voi de care produse nu va puteti desparti? :D

25 de comentarii:

  1. Numai bunatati! Eu caut un fard de sprancene bun si nu stiu pe ce sa pun mana :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vinzi porefessionalul? :D
    De unde ai achizitionat minunata paleta Naked cu pensula?? Nu cred ca mi-am dorit o paleta mai mult decat cea Naked...
    Te pup si sa stii ca trebuie sa te cert pentru ca ai cam neglijat blogul in ultima vreme si mi-e dor de tine!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adina:
    Trebuie sa incerci paleta de la Too Faced!
    E o investitie ft buna.Eu am cumparat-o acum un an si ceva...am vazut ca acum au un alt design:
    http://www.toofaced.com/product_template_003.aspx?dept_sub_id=17&dept_id=3&cat_id=175

    Give it a try in Sephora,sa vezi cum ti se potriveste.
    Ptr mine e the best...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pinkie:
    Paletta Naked a venit impreuna cu eyelinerul,dar eu consider ca imi e mai mult de folos o pensula in locul ala.(asa ca am pus o pensula Sephora ptr fard :D)
    Paleta am primit-o cadou de sarbatori de la "my love" :D.
    Cel mai frumos cadou primit de la el!
    Stai 2 secunde sa-l mai pup odata :)) :))

    Poreffesional-ul nu il vand inca.L-am folosit doar de 2-3 ori si nu mi-a placut,dar vreau sa-i dau un second chance ptr ca am dat ceva bani pe el si am avut atatea asteptari :(

    Cat despre certat...promit sa fiu cuminte pe viitor si sa scriu mai des :D

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. like!! all of them!! :))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. that gal varianta asta micuta de unde ai luat-o?as vrea sa incerc ,sa nu dau banii aiurea.ca am luat dupa ce ai scris porefessional si la fel,nu prea ma incanta.mersi

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, ce favorite minunate! aproape ca ma simt complexata ! :)
    super!

    RăspundețiȘtergere
  8. Modniza:
    Varianta mica o am din setul Some Beauty to Love.De cumparat separat nu stiu daca este.That Gal nu minimizeaza porii sau alte lucruri deosebite,ci pur si simplu lipeste perfect fondul de ten de fatza si il ajuta sa reziste intreaga zi fara touch-ups.
    Despre Porefessional nu stiu ce sa zic...nu ma pot pronunta...sunt ft dezamagita.Cand l-am incercat in magazin pe jumatate de fatza am vazut imediat diferenta.Apoi prima oara la fel..dar a 2-a si a 3-a oara parca mai rau imi face,apoi l-am lasat.Poate nu stiu eu sa-l aplic cum mi l-a aplicat tipa din Sephora.
    Toata lumea il lauda asa de tare si nu inteleg de ce la mine nu mai merge :(
    Uff...imi pare rau daca te-am indus in eroare.Daca nu esti multumita de el,Pinkie il vrea:D
    Eu nu ma despart de el...ii mai dau o incercare.Vreau din nou rezultatele de la inceput!
    Sper ca nu te-am bagat si mai mult in ceatza :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Super! Sa ne tii la curent cu evolutia lui Porefessional, si eu sunt curioasa!pup

    RăspundețiȘtergere
  10. YellowJade:
    Sigur ca da!
    Mai am putin din That Gal,dar il pastrez ptr ocazii speciale :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum ti se pare concealer-Mac Select Cover Up ? Eu am Mac Select Moisturecover Concealer si se cam aduna in in liniile fine de sub pleoapa si nici ca acoperire nu mi se pare cine stie ce desi eu nu am cearcane foarte pronuntate.Nu este rau dar nu l-as mai cumpara.Sunt in cautarea unuia mai bun,de aceea ma intereseaza opinia ta despre Mac Select Cover Up!

    RăspundețiȘtergere
  12. Gabi:
    Select Cover Up e un concealer bun.Nu pot spune ca este extraordinar,sau perfect dar isi face treaba destul de bine.
    In privinta faptului ca se aduna in liniile fine...nu pot spune decat ca nu am gasit inca concealerul care sa nu faca asta.
    Eu il setez cu Benefit Powderflage si nu am probleme.
    Select Cover Up e cel mai bun intalnit de mine pana acum.Totusi...nu am incercat Benefit Erase Paste care promite multe si la care visez si eu!

    Puteam sa jur ca i-am facut un review...dar se pare ca nu.Am meu e folosit deja jumatate,deci pot spune ca am avut suficient timp sa imi formez o parere.So...maine urmeaza un review la Select Cover Up!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu caut un fard de sprancene bun,Essence nu ma mai multumeste... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am incercat Porefessional si mi-a placut super mult.Daca zici ca e mai bun, ma tenteaza si That Gal:d

    RăspundețiȘtergere
  15. Andreea:
    Try Too Faced :D
    Pe mine nu m-a dezamagit pana acum si a avut la dispozitie un an si ceva :))

    Amalia:
    That Gal chiar imi place!
    Despre Porefessional...de maine intra la rand!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cate lucrusoare yummy! :) io salivez dupa paleta Naked, desi am suficiente farduri! ::))

    Mie the Porefessional mi-a placut. Il folosesc doar in zonele in care am porii mai mari si pe frunte. In cazul meu, secretul e sa aplic cat mai putin produs: o bobita mica e de ajuns. Imi pare rau ca la tine nu a avut rezultate bune!

    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna

    Cum ti se pare iluminatorul de la Mac? Arata dragut in poza si daca ai timp in zilele urmatoare ii faci si o poza mai de aproape te rog, sunt curioasa cat de sclipicios e si ce culoare are mai exact:)
    Primerul That Gal si eu il recomand, tot varianta asta mini din trusa some beauty to love il am si la cat pare el de micut iti ajunge mult timp.
    Iti place blush-ul dallas mai mult decat coralista?

    RăspundețiȘtergere
  18. Paleta Naked este super!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. Andreea:
    Well...Porefessional-ul l-am folosit all over the face ca un primer obisnuit,dar daca ma gandesc mai bine atunci cand m-a impresionat il folosisem doar in zonele cu probleme.Bine de stiut!
    Paletta naked e superba!
    Pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Sweet Lory:
    Pe azi am promis deja ca fac review la Mac Select Cover Up,dar weekendul asta urmeaza si review-ul la Cream Colour Base.O sa incerc sa fac si niste poze mai clare,sa se observe exact nuanta si rezultatul :)

    Cat despre blushurile Benefit...daca as avea de ales dintre cele 2 nu as sta pe ganduri si as lua Dallas-ul.
    Eu am incercat acest blush in paleta Celebutante si l-am cumparat full size.Crede-ma...daca,cumpar un produs din nou insemna ca mi-a super placut!
    Totusi...sunt si destule fete care nu au fost impresionate de el.
    Si Coralista e ft fain...dar mie mi se potriveste mult mai bine Dallas-ul.E o nuanta mata,naturala sau "watch me"(in functie de cum il folosesti)si e unic.Am incercat sa gasesc o nuanta asemanatoare la alte brand-uri dar fara folos.
    Am auzit ca Mac a avut ceva de genul intr-o colectie limitata,"darkly my dear"se numea blush-ul,dar nu reusesc sa-l gasesc :(

    Oricum...Dallas-ul il folosesc de vreo 6-7 luni in fiecare zi.Asta spune multe! :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Betty:
    Weekendul asta voi face review-ul.Vreau sa fac si niste poze mai de-aproape si swatchuri.
    Well...da!mi-am schimbat parerea despre el.Sunt ft mandra de mine ca i-am dat o sansa si il folosesc deja de o luna in aproape fiecare zi.Nu e chiar preferatul meu,dar imi place :)
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Si eu ador paleta Naked, it's a must! :D
    ___________
    http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Abia astept review-ul la Cream Colour Base.
    Eu Dallas-ul nu l-am folosit, l-am vazut doar in magazin si nu mi s-a parut potrivit mie, in schimb m-am indragostit de bella bamba :)

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Super super kitul de la Too Faced si ma gandesc ca e si foarte rezistent.

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!