miercuri, 9 martie 2011

Gerovital Plant-primit colet :D

Astazi mi-a ajuns coletul de la Gerovital Plant(dupa numai 2 zile) :D
Mult mai repede decat ma asteptam.
Cand a sunat curierul si mi-a zis ca am un colet am dat un research rapid sa vad ce ar putea fi.Prin posta trebuia sa primesc mai multe,dar prin Curier??
Si uite asa am stat 10 minute:

De cum am pus mana pe colet,l-am desfacut repede si surprizaaaaaaaaaaa:
Vreti sa stiti ce am primit? :D


 Muuuulte monstre din noua gama cu extract de floare de colt si fara conservanti:
-crema antiimperfectiuni
-crema hidratanta
-crema antirid
-crema nutritiva
-ser contur ochi si buze
+pliant,sticker si breloc ptr moneda

De abia astept sa le incerc :D

Thumbs Up ptr Gerovital!
Sunteti foaaaaaaaaaaaaaaarte rapizi!

PS:Aveti idee cum pot sa fac ca in blogrol la postare sa imi apara a 2-a poza,in loc de prima?
Pupici! :)

31 de comentarii:

  1. Si eu l-am primit aaaaazi!!:D

    Deja am testat crema nutritiva si e suuuuuuper hidratanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu l'am primit azi!:x
    ce ma bucur :))

    sa le folosesti cu placere:*
    ar trebui sa iti ajunga o saptamana, sau nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Inverseaza pozele intr ele. Asta ar trebui sa mearga. :D
    Sa le folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Little Princes:
    Suuuper!
    Si eu le incerc in seara asta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Denisa:
    Da!Cred ca imi ajung o saptamana...Sunt destul de multe.
    Ma bucur ca l-ai primit si tu.Eu m-am inscris chiar in ultima zi :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maddailade:
    Daca le inversez merge..dar nu intotdeauna pot sa pun poza cu pricina sa fie prima.
    kisses!

    RăspundețiȘtergere
  7. Betty:
    Si eu de abia astept sa le testez..incep din seara asta :D
    Monstrele de crema antirid i le voi da si eu mamei mele,ptr ca eu inca nu folosesc.
    Eu pana acum nu am avut nimic de la Gerovital...I'm totaly new :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta este singura solutie pe care o stiu. Poate stie cineva vreun truc si ne zice si noua.:d
    :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie tot azi mi-au venit! F prompti sunt. Ma asteptam sa ajunga in 2-3 saptamani.Dupa cele de la LRP am asteptat de mi s-au lungit urechile.

    RăspundețiȘtergere
  10. cum ai facut de-ai primit pachetul? stiu ca si eu am completat un formular si scria ca in maxim 3 saptamani il primesc... vine prin curier?? nu prin posta?

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu cand m-am inscris m-am pregatit psihic sa astept 3 sapt si azi m-a sunat curierul ca mi le aduce :)) M-a impresionat cat de rapizi au fost.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si coletul meu a venit tot astazi .Sunt imrepsionata de cat de repede a decurs totul :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Monica G:
    Si eu am asteptat mult ptr LRP,dar mi-au placut produsele,asa ca oarecum a meritat :D
    Dar cei de la Gerovital sunt de nota 10 la promptitudine!
    Pup :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu si matusa ne-am inscris sa primim si noi mostrele. Are ceva daca la nr de telefon al matusii am trecut tot nr meu? Ea pleaca in calatorie sa-si faca niste analize si m-a rugat pe mine sa ma ocup de colet. Are oare ceva ca am trecut nr ala de tel? :-|

    RăspundețiȘtergere
  15. Emma:
    Eu m-am inscris aici:
    http://testeaza.gerovital.ro/
    (am completat un formular)
    La fel scria ca in maxim 3 saptamani,dar a ajuns azi :D
    L-au trimis prin Curier,nu prin posta ceea ce ptr mine e un mare plus.Au dat dovada de profesionalism.
    Curand trebuie sa ajunga si al tau!
    Kisses! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Yellow Jade:
    Eu azi nu stiam ce colet as putea sa primesc prin curier :))
    Il asteptam pe cel de la Gerovital,dar peste cel putin o saptamana.
    Oricum...a fost o surpriza placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Dariaa:
    Si eu sunt impresionata!
    La capitolul promptitudine sunt ft tari! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Alice:
    Nu cred ca are nimic.Cat timp numele sunt diferite,nu vad care ar fi problema :)
    Si Ok..sa zicem ca ceva nu le convine...o sa trimita un singur colet,desi nu cred ca o sa fie probleme.
    Mai sunt fete care nu au primit inca,deci nu iti fa griji :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. aceeasi reactie am avut-o si eu azi cand a sunat curierul:))foarte rapizi!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. ai gresit si ai scris brelog in loc de breloc :D
    tina

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim:
    Mersi ca mi-ai zis(am modificat) :D
    Mai greseste omul!
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  22. uffff si eu il astept cu nerabdare! stickerul cu "femeie cu farmec la volan" e super super!pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Vad ca multa lume l-a primit azi! Si eu l-am primit si am fost foarte incantata! :D Abia astept sa le incerc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Suuuper:
    Eu le-am incercat deja..crema de noapte si serul.
    Serul ptr ochi si buze imi place...pe buze am vazut imediat diferenta!
    Insa nu prea sunt incantata de miros :(

    RăspundețiȘtergere
  25. Voi cand ati completat formularul? saptamana trecuta?

    RăspundețiȘtergere
  26. sa le folosesti cu placere! pupici :*
    a doua poza iti poate aparea ca fiind principala numai daca le inversezi intre ele,prima sa fie a doua si viceversa.

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu am completat formularul de inscriere acum 3-4 zile,cred ca in ultima zi a campaniei :D
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ah, eu am ratat promotia asta! :P
    Dar tu sa le folosesti sanatoasa! :) :*
    _____________
    http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Si pentu mine a fost o surpriza, sincer am uitat total de colet...ma asteptam sa soseasca cel de la Ivatherm.
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce ma bucur ca nu sunt singura care e nemultumita de mirosul cremelor:)
    Eu nu am apucat sa folosesc decat un pliculet din crema hidratanta si cand am vazut ce miros are nu m-am mai atins de ele

    RăspundețiȘtergere
  31. Sweet Lory:
    Si ptr mine mirosul e un impediment ft mare.
    Prefer de 1000 de ori sa aiba parabeni si parfum etc decat sa imi intorc nasul de fiecare data cand vad crema :))

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!