miercuri, 16 martie 2011

New-Benefit B.right

Neatzaaaaaaaaaaaaaa!
M-am trezit cu noaptea in cap si cum altfel sa imi incep mai bine ziua decat cu o postare pe blog? :)
Am primit ieri mail de la Benefit,precum ca au lansat o noua colectie skincare  B.RIGHT si mi-au starnit curiozitatea :)



Cat de curand o sa dau si eu o comanda la Benefit si recunosc ca m-ar tenta si cateva produse skincare.
Mi-a placut ft mult ca pe site au si varianta Kit (limited edition) ,deci ptr doar 12 $ putem testa 3 produse din colectia lor :) 

Set includes:
  • refined finish facial polish smoothest surface facial exfoliator
  • total moisture facial cream hydra-concentrated facial cream
  • triple performance facial emulsion SPF 15 PA++ sheer oil-free facial lotion SPF 15 PA ++ with tri-radiance complex

Ce parere aveti de noua lor colectie?
Ati incercat vreun produs skincare Benefit?Eu...nu... si nu am nici o idee daca sunt bune sau nu :D

Update:Daca a comandat cineva de pe site-ul lor sa ne lumineze si pe noi putin cu durata transportului:D
Pupici!

22 de comentarii:

  1. Cat de sweet este reclama:)) mi-a atras atentia imediat.Cat despre kit-ul prezentat de tine mai jos.,a tenteaza foarte foarte tare sa il iau si eu,doar ca nu stiu cu transportul cum e:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Dedeea:
    Cu transportul nici eu nu stiu.Dar am vazut ca ptr comenzi peste 115$,shippingul e gratuit.
    Nu prea stiu in cat timp ajunge...
    Daca stie cineva,poate ne spune si noua :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu stiam de noua lor gama, noroc cu tine:).
    Cand te hotarasti sa dai comanda sa ma anunti si pe mine te rog:).
    Transportul eu cred ca dureaza cel putin 2 saptamani, dar eu zic ca se merita sa asteptam.La ultima mea vizita in sephora am ramas dezamagita de preturile lor comparativ cu cele de pe site. :(
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta vroiam si eu sa te rog acum:* Cand te hotarasti sa dai comanda sa ma anunti si pe mine te rog:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut, eu am comandat in jurul craciunului 1 paleta s un set, ajunge foarte repede, iar pt ca eu m-am incadrat in 115, transportul a fost gratuit, primesti si mostre pe care le alegi la finalul comenzii...si totul vine foarte frumos impachetat in hartie roz cu alb si cu un sticker cu una dintre fetele Benefit:)Impecabil..in circa 2 sapt a ajuns dar nu la vama, la posta locala.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sweet Lory:
    Eu acum sunt plecata prin tzara cu treburi.Sambata sau duminica ajung acasa.O sa te anunt atunci,cum am discutat :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Natasa:
    Nu stiam ca sunt atat de profesionali...si daca ajung in 2 saptamani e super!
    Eram putin ingrijorata cu shippingul...sa nu dureze cateva luni :D
    Multumsc ft mult ptr informatii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adina:
    Eu stiam ca au o crema de ochi...o vazusem pe youtube :)
    Vreau sa incerc si eu macar tester kitul :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vazut si eu acum cateva zile reclama si abia astept sa-mi iau produsele :X
    Eu am de la ei crema Dear John pe care o iubesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut! Sunt una din followeritzele tale si te anunt ca blogul meu are o noua infatisare! Te invit sa o vezi si daca-ti place, sa-l incurajezi cu following-ul tau! Mersi frumos.

    Citeste-ma aici: http://boondysbox.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. Vrei sa comanzi direct de pe siteul benefit? va costa transportul fix cat costa si pretul setului,mie asa mi s-a intamplat :(
    Pupici si sa ne tii la curent daca il comanzi!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. ai un tag la mine pe blog, daca vrei sa il faci :*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna. Incerc sa dau sfoara-n tara ca mi-am infiintat primul meu blog! Te invit sa il vizitezi, iar daca iti place sa il incurajezi cu following-ul tau. Mersi frumos :)

    http://iepurash.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. cand ai timp si vrei (un mic TAG pe care l-am primit): http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/03/tag-my-daily-skincare-routine.html

    nu stiam ca au creme :):)

    RăspundețiȘtergere
  15. Andreea:
    Da...asa ma gandesc.Am vazut ca ptr comenzi peste 115$ shippingul e gratuit :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Denisa:
    Sigur ca vreau sa-l fac!
    Ms mult :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Hey I just gave you the Versatile Blog Award check out my blog for detail:) http://crystinutsa.blogspot.com/2011/03/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  18. :* ai un blog award la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!