duminică, 27 martie 2011

Premiile Nuxe :D

Cu toate stiti ca am participat la concursul Nuxe-ptr pasionatele de Phothoshop :D
Ei bine...s-a incheiat de curand si datorita voua colajul meu s-a aflat printre cele 3 castigatoare :D

Va multumesc din suflet ptr voturile si comentariile voastre!Au insemnat foarte mult ptr mine si faptul ca acum ma pot bucura de produsele Nuxe se datoreaza numai voua :)

Nu m-am putut hotara asupra produselor pe care le vreau,asa ca mi-am pus increderea in Mihaela si ea mi le-a trimis pe cele potrivite tenului meu...
Am primit pachetelul foarte repede...a ajuns acasa odata cu mine vineri.Parca a stiut...curierul ma astepta la usa :))


L-am deschis repede si ca un mic copil am inceput sa ma bucur de ce am primit:
  • Nuxe Huile Prodigieuse
  • Lapte demachiant cu 3 trandafiri
  • Lotiune tonica cu 3 trandafiri
  • Anti-Shine Fluide 



Le-am folosit deja pe toate si pana acum sunt foarte multumita.Ca sa nu mai zic ca cele din gama 3 Roses miros bestial!!! 
M-am indragostit de parfumul delicat pe care il simt de fiecare data cand le folosesc!Si stiti ca eu am un fix cu mirosul :))
Imi plac foarte mult toate si de abia astept sa ma bucur de produse:D.Dupa ce le consum pe jumatate voi reveni cu review-uri.

Pana atunci m-am inscris la noul giveaway organizat de Mihaela si m-a anuntat ca saptamana viitoare imi va trimite mostrele.Sunt ft entuziasmata ptr ca voi avea ocazia sa testez si alte produse Nuxe,in special Creme Fraiche!

Ptr cele care nu v-ati inscris,o puteti face AICI!

Weekend placut :)

12 comentarii:

  1. felicitari

    abia astept sa revii si cu pareri asupra lor. eu sunt interesata in mod special de anti shine fluide :)

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sweet Lory:
    Multumesc mult!
    Ms si ptr vot :)(nu stiu daca am avut ocazia sa-ti multumesc pana acum)

    O sa revin cu pareri de indata ce le folosesc indeajuns de mult incat sa-mi pot forma o parere clara,dar pana acum imi plaaaaaaaaaac! :)

    Ti-am trimis si un mail :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. uuu bv bv vazusem ca ai castigat felicitari :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitaaari! Ma bucur mult ca ai castigat! :D >:D< Asteptam review-uri!
    Sa te bucuri de produse!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey, sa stii ca am facut review la HighBeam :*

    Felicitari pentru premiu >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Super, felicitari! Si eu astept cu interes review-uri :) Sa le folosesti cu maxima placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari!:x arata foarte bine produsele.

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari! sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  9. Feliciari norocoaso!
    As da orice pentru uleiul acela Nuxe!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari! sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari, produsele arata tare bine, visez si eu la uleiul Nuxe :D

    RăspundețiȘtergere

Thanks for your comments!